Noutăți

  • [Catalog PDF] – Blocarea acțiunilor în scoala pe perioade dinamice. A fost impementată o opțiune nouă prin care se poate adauga o perioadă în care situația scolara va fi blocată. Directorii pot limita posibilitatea profesorilor de a modifica notele și absențele elevilor, în afara perioadelor școlare active. De exemplu, se poate configura ca situațiile școlare din Modulul II să nu mai poată fi editate în prezent.
    • Efecte in intervalul blocat:
    • nu se pot adăuga note/absențe cu data notei/abs în acel interval blocat
    • Nota: orice notă/absent are doua date: data introducerii si data pe care vreau să înregistrez nota (exemplul cu testul la matematica iîn data de 21/03 și acțiunea de adăugare nota pe 23/03). La notele care nu au dată, se va ține cont de data acțiunii, dacă este în intervalul blocat, se blochează acțiunea.
    • nu se pot adăuga scutiri/învoiri care se suprapun cu intervalul blocat.
    • nu se pot încheia mediile în perioada blocată. Media nu are o data calendaristica, incheierea mediei e actiunea pe care o face profesorul si dirigintele la final de an/semestru.
    • Pentru acțiunea de “Adaugă avertismente” – daca are perioada blocată, nu va mai putea sa aibă avertisment intr-o perioada blocata la clasa, chiar daca sunt perioade deblocate de la alte clase, pentru ca afectează Catalogul.
    • Motivarea absentei → nu se poate motiva daca absenta este intr-o perioada blocata
    • Stergerea notei →  data notei sa nu fie în perioada blocata.
    • [Profesor][Note/absențe] – A fost implementata optiunea de a nu permite profesorului să poata adauga note sau absențe în alt interval calendaristic, față de cel din orar.
    • pentru actiunile “Adauga Nota”, “Adauga Absenta”, “Noteaza Clasa”, “Absent Clasa”, daca userul are activitati in orar, in data respectiva se va afisa un punct verde sa marcheze existenta activitatilor – acest comportament a fost implementat doar pentru tipurile de examinare: “proiect”, “test”, “oral”.
    • in “Configurari Scoala” au fost adaugate 3 tipuri de butoane care se raporteaza direct la actiunile pe care le poate lua profesorul tinand cont de statusul orarului
    • Oricand → nu exista restrictii nici atunci cand este orar, nici atunci cand nu este, profesorul poate sa adauge nota/absenta oricand indiferent de statusul orarului. Daca are orar public se afiseaza activitatile in calendar.
    • Oricand, cu avertisment → profesorul poate adauga nota/absenta, dar in zilele in care nu are activitati in orar va primit un mesaj-avertisment. Daca orarul nu este public, nu se afiseaza avertismentul.
    • Restrictionat → profesorul poate adauga nota/absenta doar in ziua in care are activitati in orar, la clasa respectiva. In caz contrar, profesorului ii este blocata actiune de “adaugare” (nota/absenta) in ziua respectiva pentru ca nu are activitati conform orarului sau pentru ca nu are orar asignat la acea clasa
  • [Documente] – atunci când se adaugă un transfer cu statutul „plecat” pentru un elev în anul școlar 2024-2025, acesta nu dispare din Catalogul PDF de la următorii indicatori al anului școlar anterior (2023-2024): ‘indicatorii de la corigenti la o disciplina/un modul si corigenti la doua disicpline/ doua module’ si ‘indicatoii de la promovati la incheierea anului scolar’
  • [Teste și chestionare] – Atunci când un raport de evaluare conține mai multe secțiuni, iar fiecare secțiune este configurată pentru anumite discipline, sistemul permite: 1.selectarea cu succes a disciplinelor în opțiunile de completare și adăugare discipline pentru fiecare secțiune și 2. trimiterea personalizată a raportului de evaluare, astfel încât fiecare profesor să primească doar secțiunea corespunzătoare disciplinei sale.
    • [Clase] – Lista de elevi este afișată pe mai multe rânduri pentru a facilita procesul de notare a testelor, notelor de la oral și proiectelor la rubrica „Notează clasă”
    • [Documente][Diplome]
      • se pot crea acum diplome pentru anii școlari anteriori
      • a fost introdus un nou tip de diplomă
      • limitarea de a genera o diploma doar pentru elevii din clasa a fost înlocuita cu limitarea de a selecta maxim 50 de elevi (se pot selecta elevi din mai multe clase)
      • adaugarea initialei tatalui in numele elevului adaugat pe diploma

🐞 Erori rezolvate

  • [Wellbeing] – Au fost implementate îmbunătățiri ale graficului
  • [Financiar] – Au fost implementate îmbunătățiri ale Profilului de facturare
  • [Managementul clasei][Statistici absențe] – Informațiile din secțiunea „Statistici absențe” sunt afișate corect (numele dirigintelui, materia ‘Dirigenție’)
  • [Fotografii] – Procesul de descărcare a albumului se finalizează cu succes, albumul descarcat fiind vizibil în „Mesaje – Arhivă”
  • [Documente] – Media la purtare pentru clasele primare este afișată corect sub formă de calificativ în documentul Excel

Vă mulțumim pentru atenție!

Author

Scrie un comentariu