Personalizarea preferințelor de consimțământ

Folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să navigați cu eficiență și să utilizați anumite funcții. Veți găsi informații detaliate privind cookie-urile în cadrul fiecăreia dintre categoriile de consimțământ de mai jos.

Cookie-urile care sunt considerate „Necesare” sunt stocate în browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru a permite buna funcționare a unor funcții de bază ale site-ului. ... 

Întotdeauna activ

Cookie-urile necesare sunt esențiale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul web nu va funcționa în modul dorit fără ele.Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.

Cookie-urile de funcționalitate ajută la realizarea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de socializare, colectarea de feedback și alte caracteristici ale terților.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță al site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe de utilizare mai bună pentru vizitatori.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații cu privire la valori, cum ar fi numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame personalizate pe baza paginilor pe care le-au vizitat anterior și pentru a analiza eficiența campaniei publicitare.

Nu există cookie-uri de afișat.

Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Nu există cookie-uri de afișat.


Inima unei școli de calitate este relația dintre elevi și profesori și nu există o modalitate mai bună de a îmbunătăți educația decât valorizarea, susținerea, formarea, încurajarea  muncii profesorilor buni.
Sir Ken Robinson pornește de la premiza că majoritatea sistemelor educaționale – prin modul în care au fost ele concepute – nu își mai îndeplinesc cu adevărat menirea: aceea de a ajuta tinerii să înțeleagă lumea din jurul lor și să își descopere talentele și abilitățile, în așa fel încât să devină indivizi împliniți și cetățeni activi și empatici.
Toată lumea vrea să învețe, însă nu toată lumea vrea să fie educată” consideră Sir Ken Robinson, iar acest lucru se întâmplă din cauza felului în care noi am organizat școlile.
Dacă ne dorim ca educația să cultive talentele și abilitățile copiilor noștri, sigura cale este să avem o abordare ceva mai nuanțată, mai complexă asupra educației.
Trăim în două lumi distincte: lumea din jurul nostru, cea care a existat înainte de noi și care va rămâne și după ce noi vom dispărea și lumea noastră interioară, formată din gândurile, aspirațiile, speranțele, visurile noastre. Din păcate, școala se concentrează doar pe lumea exterioară, care nu are legătură însă cu motivația copiilor, cu dorința lor de a învăța, cu dorința lor de a crește personal, intelectual, profesional.
Ce generează nevoia de schimbare a educației?
Sunt câteva elemente care după Sir Ken Robinson generează această nevoie:
– dezvoltarea fără precedent a tehnologiei
– creșterea populației mondiale
– presiunea pusă pe resursele naturale existente
Școlile bune respectă principiile organice ale oricărui ecosistem: dacă creezi atmosfera și cultura potrivite, restul se va întâmpla de la sine.
Citește articolul integral aici.

Author

Scrie un comentariu