Noutăți:
✨ Am adăugat posibilitatea Stornare Factură, care se aplică facturilor cu 3 tipuri de statusuri: Emisă (ajunsă deja la client), Închisă (care a fost marcată ca fiind plătită) sau De trimis (nu a ajuns încă la client). Operațiunea de stornare are ca rezultat o nouă factura, STORNO, are serie și număr exact ca și celelalte facturi.
✨ Am adăugat posibilitatea de Anulare Factură, care se poate folosi doar în cazul facturilor care nu au fost trimise la client – cele aflate în status De Trimis.
✨ Am adăugat statusul ”De trimis” facturilor. Această nouă funcționalitate vă permite control absolut asupra trimiterii documentelor de plată (facturi, notificări de plată etc) către clienții dvs., respectiv părinți/elevi.
✨ Am introdus noi opțiuni de editare a facturilor din meniul Editare factură, care permite acum opțiunea de a crea și adăuga un serviciu nou pe documentul de plată. Fac obiectul editării:
- cantitatea serviciului/serviciilor care apar pe o factură, în sensul în care poate crește sau descrește, suma ajustându-se conform cu modificarea.
- eliminarea integrală a unui serviciu, reprezentat printr-o linie distinctă în factură.
- detaliile suplimentare care să apară pe factură
✨ Secțiunea nou introdusă în formularul de creare a profilului de billing se numește Setări trimitere client, iar cele două opțiuni sunt: Automat și Manual:
- În cazul bifării opțiunii Automat, documentele de plată vor fi emise și trimise automat clienților în ziua generării sau la crearea manuală.
- În cazul bifării opțiunii Manual, documentele de plată vor fi emise în ziua generării sau la creare, dar trebuie trimise manual clienților de către un administrator.
✨ Am efectuat îmbunătățiri la exportul facturilor în format XML: am efectuat corecție pe formatul de dată și am adăugat detalii legate de sumele care apar: monedă, preț unitar, suma totală, valoare TVA.