Noutăți:

✨ Am adăugat posibilitatea Stornare Factură, care se aplică facturilor cu 3 tipuri de statusuri: Emisă (ajunsă deja la client), Închisă (care a fost marcată ca fiind plătită) sau De trimis (nu a ajuns încă la client). Operațiunea de stornare are ca rezultat o nouă factura, STORNO, are serie și număr exact ca și celelalte facturi.

✨ Am adăugat posibilitatea de Anulare Factură, care se poate folosi doar în cazul facturilor care nu au fost trimise la client – cele aflate în status De Trimis.

Am adăugat statusul ”De trimis” facturilor. Această nouă funcționalitate vă permite control absolut asupra trimiterii documentelor de plată (facturi, notificări de plată etc) către clienții dvs., respectiv părinți/elevi.

✨ Am introdus noi opțiuni de editare a facturilor din meniul Editare factură, care permite acum opțiunea de a crea și adăuga un serviciu nou pe documentul de plată. Fac obiectul editării:

  • cantitatea serviciului/serviciilor care apar pe o factură, în sensul în care poate crește sau descrește, suma ajustându-se conform cu modificarea.
  • eliminarea integrală a unui serviciu, reprezentat printr-o linie distinctă în factură.
  • detaliile suplimentare care să apară pe factură

✨ Secțiunea nou introdusă în formularul de creare a profilului de billing se numește Setări trimitere client, iar cele două opțiuni sunt: Automat și Manual:

  • În cazul bifării opțiunii Automat, documentele de plată vor fi emise și trimise automat clienților în ziua generării sau la crearea manuală.
  • În cazul bifării opțiunii Manual, documentele de plată vor fi emise în ziua generării sau la creare, dar trebuie trimise manual clienților de către un administrator.

✨ Am efectuat îmbunătățiri la exportul facturilor în format XML: am efectuat corecție pe formatul de dată și am adăugat detalii legate de sumele care apar: monedă, preț unitar, suma totală, valoare TVA.

Author

Scrie un comentariu

Exit mobile version