Astăzi ne bucurăm să vă prezentăm noua opțiune disponibilă pentru directori și secretari, care vă permite să blocați modificările asupra notelor și absențelor pentru anumite perioade școlare finalizate.

Ce înseamnă această opțiune?

  • Directorii / Secretarii pot bloca posibilitatea profesorilor de a aduce modificări în situațiile școlare ale elevilor, în afara perioadelor școlare active.
  • După activare, profesorii nu mai pot adăuga sau modifica notele sau absențele elevilor în perioadele școlare selectate.
  • Acțiunea este reversibilă: blocarea poate fi dezactivată temporar, pentru a permite modificări într-o anumită perioadă

Cum activați această opțiune?

  1. Accesați modulul Clase (in meniul din stânga)
  2. Selectați o singură clasă la care doriți să blocați catalogul sau întreaga școală
  3. Blocați catalogul pe perioada dorită. De exemplu, puteți seta ca situațiile școlare din Modulul II să nu mai poată fi editate în prezent
  4. Confirmați blocarea

Odată activată, profesorii vor primi un mesaj de avertizare că nu mai pot modifica notele și absențele pentru perioada respectivă.

Sperăm ca această nouă funcționalitate să vă fie de folos și să vă simplifice gestionarea perioadelor școlare! Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați Manualul Adservio: https://manual.adservio.ro/web/knowledgebase/cum-se-realizeaza-blocarea-catalogului-pe-module/. Dacă aveți nevoie de asistență în utilizare, ne puteți contacta telefonic sau prin reply la acest mesaj.

Ce părere ai? Lasă-ne un comentariu pe pagina noastră de Facebook.

Author

Scrie un comentariu

Exit mobile version