Aproape de finalul anului 2024, dorim să vă mulțumim pentru implicarea și încrederea acordată platformei Adservio. Reușitele acestui an sunt rodul colaborării noastre și a angajamentului dumneavoastră de a transforma educația.
Actualizări 2024:
1. [Orar]
o Ștergerea intervalelor orare fără clase asociate se realizează cu succes;
o Se afișează corect eroarea atunci când în programe se configurează intervale ce se suprapun;
2. [Teste si chestionare] – Rezultate generale – se afiseaza cu succes legenda pentru diagrame.
3. [Documente][Catalog PDF] – Pentru elevii transferați în timpul anului școlar, media nu este afișată în calendarul PDF
4. [Upload][Fișiere][Bibliotecă] – Au fost aduse îmbunătățiri functionalitatii de upload
5. [Chestionare si teste][V1]- Modul Chestionare
o modul ‘Chestionare’ a fost redenumit în ‘Chestionare și teste’
o interfața modului de Chestionare a fost actualizată pentru a suporta și functionalitatea de Teste, a repara erorile existente si a fi consistenta cu restul aplicației
o in prima versiune au fost actualizate chestionarele de tip Sondaj si Raport de evaluare (urmatorul pas fiind adaugarea de teste)
6. [Wellbeing] Ca parte din funcționalitățile premium ale acestui modul, fiecare elev cu acces, va primi zilnic o notificare în aplicația mobilă pentru a-și înregistreze starea de spirit. La click pe notificare, elevul este redirecționat pe pagina principala a modulului.
7. [Portofoliul Elevului] S-a implementat o prima fază a “Portofoliul Elevului” care cuprinde următoarele funcționalități:
o un nou spațiu în platformă, un modul disponibil pentru toate rolurile Elevi/Părinți, Profesori, Director/Secretar.
o Portofoliul este un intrument-suport pentru încărcarea de către profesori a activităților elevilor din sfera educațională de orice tip (educație formala, non-formala și informala)
o Crearea de categorii unde profesorii pot încarcă documentele este făcută la nivel de școală de către director/secretar pentru a oferi mai multa flexibilitate
o Datele elevului sunt reținute direct din platforma, din secțiunea “Datele elevului”, așa cum au fost intregistrate la intrarea în școală
o vizează în principal preșcolarii din grupa mijlocie și elevii din grupa pregătitoare pentru care portofoliul este obligatoriu începând cu acest an școlar 2024-2025.
o este disponibil pentru toți elevii având în vedere ca funcționalitatea sa de baza este sa retina activitatile elevului pe tot parcursul școlar, de la grădiniță pana la absolvirea liceului.
o Directorul/Secretarul poate monitoriza documentele încărcate de către profesori
o Parintele va putea consulta oricând Portofoliul Elevului, însă nu va avea acces sa încarce documente
o În faza 2 a implementarii (cât de curand): sa retina datele la transferul elevului, în diferite scenarii; anumite documente cum ar fi “fisa școlară“, “diplomele de merit” sa poată fi reținute direct în acest modul fără a da download și mai apoi sa fie încărcate în categoria lor specifica.
8. [Orar] – Profesorul poate accesa orarul publicat de manager din modulul „Orare”;
9. [Financiar] – Atunci când există deja o plată în procesare, sistemul nu trebuie să mai încerce să facă o altă plată pentru aceeași factură până când acea plată este fie aprobată, fie respinsă
10. [Plan de învățământ] – Pachetele de opționale modificate se activează cu succes, la alegerea unui pachet
11. [Financiar][Părinte]
o secțiunea “Facturi și Plăți” din Configurare Unitate de învățământ, este disponibilă pentru rolul de Director/Secretar, nu doar admin
o în secțiunea “Facturi și Plăți” a fost adăugat un toggle cu labelul – “Permite creare de profiluri de facturare pt persoane juridice”
12. [Plan de învățământ]
o au fost ajustate lățimile coloanelor pentru a evita spațiile goale
o a fost eliminată tab-ul „Titulari”:
o informațiile din tab-ul de Titulari se vor muta în interiorul tabelului
o Adaugare coloane noi in tabel: Titulari curs și Titulari aplicații (conține numele titularului/titulari pentru fiecare disciplină).
o Coloane noi in tabel: Tip( prima coloana), Cod disciplina, Categorie disciplină (de adaugat dupa coloana denumire).
o Utilizatorul cu rol de manager ar trebui să aibă permisiunea de a edita fiecare disciplină din tabel. La selectarea unei discipline pentru editare, se va deschide un modal similar cu cel din Nomenclatorul Discipline – Editeaza disciplina pentru a permite modificarea titulari curs/ titulari aplicatii.
13. [Financiar]
o A fost adăugată opțiunea de descărca mai multe facturi sau proforme în acelați timp
o Au fost aduse îmbunătățiri modalului ‘Detalii factură’
14. [Financiar] – Atunci când se anuleză creare facturii nu se mai afișează “Pagina nu a fost gasită”
15. [Managementul clasei] – Posibilitate de adăugare a suprascrierii în Catalogul PDF al clasei din rolul de diriginte
16. [Orar] Generare manuală
17. au fost scoase restricțiile pentru “Încadrare și programe”
18. textul de warning din acțiunea “Adaugă activitate” pentru scenariul în care același profesor este asociat la două materii a fost schimbeat din “profesorii pot avea 2 activități în același timp” dacă în “profesorii nu pot face 2 materii in acelasi timp”
19. intervalele de timp se adaugă acum din “Program nou”
20. modalul adăugarea activitate în orar
o în câmpul “Interval orar” vor fi afișate doar intervale de timp asociate clasei respective
o a fost adăugată opțiunea de a personaliza intervalul de timp – la selectarea acestei opțiuni vor apărea 2 câmpuri “De la“ și “Pana la“
o generarea automată – a fost adăugată condiția – se poate genera automat un orar doar pentru clasele care au același program
21. [Admitere] – În tab-ul ‘Mesaje și evenimente’ ora afișată corespunde cu ora la care user-ul a facut acțiunea
22. [Financiar]
o Serviciile pot fi editate sau dezactivate cu succes
o Butonul „Goleste” afost eliminat de peste tot din modul. A fost mutat filtrul „Status” în locul său.
o A fost adăugat contor pentru numărul de filtre
o Au fost aduse îmbunătățiri modalului ‘Istoric de facturare’
23. [General] – A fost adăugat suport pentru redirecționarea utilizatorul către pagini specifice din aplicație (redirectUrl);
24. [Financiar] – A fost implementat Dummy Payment Provider pentru a putea testa in mediile de development si in testele automate procesele care implica plati.
25. [Statistici][Absențe] – Ordinea lunilor pentru statistica ‘Absențe acordate pe perioade de timp’ a fost schimbată din cea a anului calendaristic în cea a anului școlar;
26. [Calendar][Mobile] – Butonul Adaugă (Memento) și filtrul ‘Tip de eveniment’ este sunt afișate corect;
27. [Wellbeing][Mobile] – Butonul Cum te simți astăzi? deschide modalul pentru selectarea stării;
28. [Financiar] – Inlocuire denumire cod intern cu cod contabil
29. [Admitere] – Fixuri la crearea unei sesiuni de admitere
30. [Subscripții] – Parintele își poate adăuga detaliile cardului cu succes;
31. [Transferuri într clase] – Elevul transferat între clase apare în Catalogul PDF al ambelor clase (atât în clasa sursa cât și în clasa destinație) după finalizarea procesului de transfer în cazul transferurilor în timpul aceluiași an școlar.
32. [Wellbeing] – Generarea rapoartelor săptămânale pentru cei cu abonamente premium
33. [Financiar] – A fost adăugat un text pe factură/înștiințarea de plată în format PDF, prin care i se solicită plătitorului să menționeze în detalii de plată seria și numărul facturii;
34. [Financiar][Panou Financiar] – A fost adăugată opțiunea de descărca tabelul „Membrii restantieri” în format XLS
35. [Financiar][Facturi][Plăți] – A fost adăugată opțiunea de descărca tabelul ‘Facturi’ și cel de ‘Plăți’ în format XLS
36. [Financiar] [Proforme] In meniul de “Facturi si Plăți” s-a introdus un tab denumit “Proforme”.
37. Conceptul de proforme si serii multiple s-a implementat pentru a facilita cazul in care instituțiile nu doresc sa emită factura fiscală decât după ce plata este realizată de către client.
38. La creare unui profil de facturare al instituției acum exista posibilitatea de a defini mai multe serii per profil si de a marca care dintre acestea este cea implicită (folosită la generarea automata a facturilor si ca valoare implicita in pagina de creare factura)
39. A fost adăugată o noua setare prin care se poate opta emiterea automată a facturii fiscale sau proforme si încă o setare prin se poate alege dacă pe proforme să fie aplicate penalități.
40. S-a implementat posibilitatea de a emite o factura fiscală pentru o proforma si aici exista 2 opțiuni:
1. emitere fiscala pentru o singura proforma ce va deschide pagina de emitere factura fiscala unde se poate edita factura si modifica seria
2. emitere bulk ce va genera facturile fiscale folosind seria implicita.
41. Există optiunea de a înregistra o plata manual pentru o proformă ceea ce va duce la crearea unei facturi fiscale si închiderea proformei.
42. [Director/Secretar] Seria este acum editabilă in acțiunea de creare, editare si emitere factură, directorul /secretarul având posibilitatea de a selecta ce serie dorește, din cele definite pe profil.
43. [Elev/Părinte] Facturile fiscale sunt separate de cele proforme.
Din rolul de director/secretar exista 2 tab-uri, iar din rolul de elev este un singur tab, dar sunt deosebite prin afișarea unor etichete “Factură fiscală” vs “Proformă“.
Inițial, proformele emise in sistem sunt vizibile pentru scoli/părinți, iar plata cu succes a acestora va duce la generarea facturii fiscale identice ca detalii cu proforma, la care se va aloca seria implicita corespunzătoare facturilor fiscale. După plată, ambele vor avea status „închis” urmând ca factura fiscală sa fie singura vizibilă de către școală/părinte, iar cea proformă să nu mai fie vizibilă.
44. [Facturi] A fost creat un nou tip de factură “system” folosit pentru facturile generate atunci când se inițiază o plata online atât pentru comisioane in cadrul modului Financiar cat si pentru Subscripții, in scenariile necesare. Acest tip de factură nu este vizibil in platformă.
S-a rezolvat eroarea cu numele penalităților care aveau seria greșita in cazul seriilor ce începeau cu litera ‘P’.
[Orar][Student/Părinte] – Orarul poate fi descărcat din contul de Părinte/Elev din modulul de Calendar
[Edumarket] [Elev] – Testul de autocunoaștere din modulul Edumarket este actualizat
45. [Setari] – Școlile isi pot adăuga sigla instituției
46. [Condica] – Pentru materiile adăugate in orar cu o frecvență de tip săptămână-pară sau săptămână- impara, vor fi afișate in condica dupa aceeași logică. O materie va apărea in condica profesorului doar in săptămâna in care predă materia respectivă.
47. [Evoluție] [Elev] – Graficele de evoluție sunt populate si se afișează corect.
48. [Statistici][Director]
Descărcarea raportului „Medii pe materii” pentru anul școlar 2023-2024 se efectuează corect
49. Pentru secțiunea de statistici Absențe → la selectarea “Absențe pe perioada de timp” → “Căutare detaliată” se afișează corect tabelul de unde se poate efectua căutarea detaliată a absențelor
50. [Clase] [Profesor/Diriginte] – La adăugarea unei scutiri se afișează in mod corect calendarul de unde se alege data de consemnare a scutirii.
51. [Condica][Director/Secretar]- Materiile sunt afișate o singură dată pentru fiecare interval orar, astfel încât să reflecte corect activitatea profesorilor și să elimine dublările inutile din condică.
52. [Director/Secretar][Condică] – Profilurile de profesorii cu statusul “șters/dezactivat” cat si profilul “Echipa Adservio” au fost eliminați din modulul “Condică prezență profesori”
53. [Mesaje] – La trimiterea unui mesaj, s-a corectat decalajul de spațiere între paragrafe
54. [Condică] [Profesor] – Butoanele de „semnează condica” si inclusiv calendarul pentru selectarea datei nu vor fi vizibile pentru profesor daca directorul a setat ca prezența pe condică să se facă doar în prezent.
55. [Statistici] [Director/Secretar] – Utilizatorul poate caută numele elevului prin căutare detaliata din Statistici ->Absente ->Absente acordate pe perioade de timp.
56. [Orar] În acest modul s-au modificat următoarele:
Îmbunătățiri de aspect în ceea ce privește așezarea în pagina a butoanelor și textului din tab-ul “ Vizualizare generală”.
57. S-a implementat funcționalitatea de a publica un orar chiar daca are conflicte.
58. [Financiar] – S-au adus anumite îmbunătățiri de aspect în acest modul, specific, la pasul unde pentru a genera o factura, utilizatorul trebuie să aleagă data si ora.
59. [Statistici]- S-a adăugat sintagma “raport pentru clasa a V-a” pentru “raportul de acordare burse de merit din Statistici – Elevi” pentru a asigura conformitatea cu regulamentele și eliminând eventualele erori de interpretare sau aplicare a criteriilor.
60. [Cont Utilizator] -Atunci când un utilizator dorește să-și schimbe parola pe platforma web sau mobil prin accesarea opțiunii „Mi-am uitat parola” utilizatorul primește link-ul de resetare pe adresa de email asociată contului său indiferent de browser-ul utilizat.
61. [Admitere] În acest modul s-au modificat următoarele:
De pe cardul de Facultăți, butonul “Detalii” a fost eliminat, însă la acțiune de hover utilizatorul va vedea in continuare detaliile pentru facultatea respectivă.
62. La click pe cardul unei facultăți se va deschide pagina site-ului facultății.
63. In pagina de “Taxe”, atunci când se apasă pe butonul de “Încarcă dovada de plată” documentul se încarcă corect și este vizibil in pagină.
64. [Subscripții] – Pe pagina de subscripții s-a adăugat:
• un câmp cu suma VAT
• un câmp cu prețul total si VAT
65. [Elev/Părinte] [Mesaje] – Din aplicația de mobil pentru mesajele de grup primite de către acești utilizatori se vor putea vedea destinatarii care au văzut mesajul.
66. [Subscripții] – Modificarea textului pentru “pachetul in perioada de probă” (free trial), se va afișa în loc de <Preț> textul “Gratuit“.
67. [Mobil] – Ecranele de sugestii ajutătoare (Tooltips) din aplicația de mobil funcționează corect.
68. [Catalog PDF] In catalogul cu doua semestre, pe pagina dedicata profesorilor, toate materiile sunt afișate în tabel, iar profesorii sunt încadrați corect în funcție de disciplinele predate.
69. [Clase] [Diriginte] Vizualizarea corectă de către diriginte a situației școlare pe materii a fost remediată.
70. [Nomenclatoare] [Materii] – In paleta de culori disponibila au fost adăugate doua noi culori “Brown” si “Light Yellow” împreună cu un text care sa explice utilizatorilor ca alegerea unei culori pentru o materie insemna ca materia respectivă va fi afișată in platforma cu acea culoare.
71. [Nomenclatoare][Săli] – Crearea unei săli se realizează cu succes;
72. [MOB][Avertismente] – Avertismentele se salvează cu succes;
73. [Financiar] – Export facturi pentru importul în Saga (în XML) și Nexus (în Excel);
74. [Wellbeing][Metrici conduită] – Au fost adăugate metrici pe pagina de Conduită;
75. [Subscripții][Pachete] – Pentru cazul în care abonamentul nu a fost cumpărat de către părinte, ci a fost cumparat de către școală pentru elev/părinte, pe pagina ‘Abonamentul meu’, pe cardul cu abonamentul activ, se va afișa sub preț textul ‘Pachet oferit de școala ta’;
76. [Orar] – Se afișează lista completă a claselor la selectarea orarului;
77. [Director][Configurare an școlar] – A fost actualizat designul paginii.
78. [Wellbeing] – A fost actualizat textul de pe widgetul de AI
79. [Condică de prezență] – Update-uri:
o condica de prezență nu pote fi semnată în trecut, mai mult de 30 de zile;
o condica de prezență nu poate fi anulată în trecut, mai mult de 30 de zile;
o actualizare designului pentru modalul afișat pentru ‘Alte activități’ semnate;
o ‘Subiectul lecției’ – va fi afișat pentru profesori, părinți și elevi;
o ‘Detalii’ – va fi afișat pentru profesori și manager condică de prezență;
o pentru orele semnate, în widgetul de calendar și modale va apărea badge-ul “Condică semnată“;
80. [Dasboard] – Actualizarea designului widgetului de organizație pe responsive
81. [Director][Dashboard] – Actualizare textului afișat în momentul în care nu este găsit niciun membru în modalul de ‘Caută membri’
82. [Fotografii] – Distribuirea albumului de fotografii cu un grup mai restrâns de persoane se realizează cu succes
83. [Documente][Adeverințe] – La emiterea unei adeverințe, listei de directori se actualizează cu succes
84. [Nomenclatoare] – A fost actualizat designul acțiunilor din header
85. [Clase] – S-a actualizat designul tabelului
86. [Documente][Diplome] – S-a actualizat designul tabelului
87. [Condică de prezență]
o semnarea condicii pe toată ziua se realizează cu succes
o se afișează numele înaintea prenumelui în dashboard
o orarul cu zile pare/impare se afișează corect
o funcția de semnare condică pe toată ziua afișează toate activitățile cu succes
o secțiunea Condică este afișată in configul școlii
o materia se afișează cu succes la toate clasele
88. [Financiar] – A fost actualizat designul modalului de adăugare profil de facturare
89. [Director][Dashboard] – A fost actualizat designul secțiunii Acțiuni
90. [Financiar] – Activare plăți online cu Netopia
91. [Wellbeing] – A fost implementat empty state pentru widgetul AI unde este afișat rezumatul automat
92. [Documente] – Numelui directorului este afișat în formularul de adeverință
93. [Condică de prezență]
o Semnatar condică de prezență:
i. semnarea condicii de prezență se poate face din modulul Calendar si din widgetul de Calendar de pe dashboard;
ii. posibilitatea de a semna condica pe întreaga zi;
94. Manager condică de prezență:
i. o vizualizare mai detaliată și mai accesibilă a prezențelor profesorilor din întreaga școală. Personal școlar → Condică de prezență
ii. posibilitatea de a adăuga concedii;
95. [Dashboard][Elev/Părinte/Profesor/Director] – Au fost aduse îmbunătățiri widgetului de calendar;
96. [Calendar][Elev/Părinte] – Elevii și părinții pot descărca orarul din modulul Calendar.
97. [Financiar][Director] – A fost actualizat modalul de setare implicită a profilului de facturare
98. [Clase][Orar] – În modul Clase s-a adăugat opțiunea de a putea vizualiza orarul din anul anterior
99. [Orar]
o a fost adăugată o condiție în orar pentru a putea selecta mai multe activități care se pot desfășura în același timp
i. în wizardul de generare orar – Pasul 4: Activități → Condiționări specifice (pe clasă) – secțiune nouă – Această activitate se poate desfășura simultan cu următoareale activități
o s-a acoperit cazul în care una sau mai multe clase fac aceeași materie, cu același profesor, în acelasi timp
100. [Nomenclatoare] – Designul butoanelor din tabelele a fost actualizat și este consitent în întregul modul;
101. [Financiar] – Actualizări la profilul de facturare
o spațierea dintre numele organizației și tipul organizației
o informațiile din widget-urile Informații de facturare, Configurare factură și Penalități sunt aliniate orizontal
o au fost adăugate pictograme caracteristice la anteturile cardurilor
102. [Wellbeing] – Se pot vizualiza avertismentele elevilor din modalul Wellbeing-Advertismente
103. [Financiar] – Când se adaugă un profil de facturare a unui user cu un nume cu un numar mare de caractere, acesta se afișează corect.
104. [Dashboard][Director] – Graficul de pe dashboardul directorului a fost actualizat. Erorile au fost reparate și designul a fost îmbunătățit.
105. [Financiar] – Gestionați plățile automate eșuate se realizează cu succes
106. [Abonamente] – Profilului de facturare se creează cu succes
107. [Catalog PDF]- Încadrarea textului în rubrica „Absențe din care nemotivate” pentru catalogul PDF cu doua semestre a fost corectată
108. [Mobile] – Mesajele “toast” funcționează corect pe aplicația mobilă
109. [Preferințe] [Modificare email] – Utilizatorul își poate schimba și valida adresa de email din cont
110. [Personal școlar][Adăugare/Editare] – La acțiune de “adaugă personal școlar”, prefixul României este înregistrat implicit in câmpul pentru adăugare număr de telefon.
111. [Istoricul activităților personale] – Istoricul profesorului se afișează corect chiar daca se desfășoară pe mai multe pagini
o Formatul datei la care a fost înregistrată o acțiune se afișează corect
112. [Personal școlar][Profesori] – Atunci când se efectuează ștergerea unui cadru didactic nu este afectată situația școlară a elevilor, materiile predate de către ei (în trecut sau prezent) nu sunt șterse si numele cadrului se regăsește în continuare în documentele oficiale.
113. [Topul clasei] – Pentru diriginte este posibil să vizualizeze aceasta secțiune “Clasamentul Clasei” atât pentru anul școlar activ cât si pentru anii școlari anteriori.
114. [Catalog PDF] – S-au realizat o serie de îmbunatățiri pentru catalogul PDF
o Pentru ciclul primar, rubrica “Note” a fost corectată si afișează corect “Calificative”
115. Pentru școlile având structura pe semestre:
o se afișează corect numele dirigintelui: în a 3-a pagină a catalogului, la pagina cu indicatori cât și în pagina cu date personale elevi și pagina cu proces verbal.
o Localitatea și judetul se preia de la Panoul principal → Setări → Informații generale și se afișează corect pe prima pagină a catalogului
o Datele din chenar, rubrica de detalii ale elevului, sunt aliniate și lizibile
116. [Grupuri][Profesor] – Se pot adăuga membri în grupuri folosind opțiunea „Mai multe opțiuni”
117. [Statistici] – Tabelul de Promovabilitate Elevi a fost îmbunătățit și include afișarea claselelor 0 (pregătitoare).
118. [Statistici] [Absențe] – Se poate selecta o dată de final la căutare detaliată fără a impacta funcționalitatea calendarului
119. [Clase][Clasamentul clasei ] – Dirigintele are posibilitatea să vadă clasamentul clasei pe anul trecut chiar dacă anul activ este 2024-2025.
120. [Wellbeing] – În urma implementării acestui modal:
o Elevii vor putea să își înregistreze și să urmărească starea emoțională zilnică.
o Părinții vor fi informați despre bunăstarea și comportamentul copilului lor prin istoricul săptămânal
o [Conduită,observare și avertismente] – Permite profesorilor să adauge informații conduită elevului care sunt accesibile părintelui din același modal
o Istoricul de stari emționale, pe o perioadă de 30 de zile cât și detaliile privind motivul cât și data la care a fost adăugat fiecare, este disponibil doar pentru director, secretar și diriginte.
o [Edumarket] – Testele de autocunoaștere și IQ vor fi vizibile în Wellbeing pentru părinții care au pachetul corespunzător.
o Dacă elevul a început deja testul, acesta va avea posibilitatea de a continua/relua testul la o nouă logare
o Dacă elevul nu a început testul, atunci părintele nu va vedea deloc testul respectiv. Va fi vizibil însă pentru elev, cu mesajul “Începe testul”.
o Dacă testele au fost finalizate, părintele va avea posibilitatea să vizualizeze rezultatele
121. [Setari Scoala]- S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe acesta pagina in sectiunea “An scolar” pentru ca “Data de incepere” si “Data de inchidere” sa fie aliniate, iar sagetile de navigare sa functioneze
122. [Fotografii] S-au actualizat ilustratiile si textul pentru a reflecta corect tipul de pachet
123. [Import automat][Director] – Importul elevi se realizeaza cu succes;
124. [MOBILE][Configurare an școlar] – S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe acesta pagina in sectiunea “Zile nationale/Zile libere”;
125. [Fotografii] – S-a adaugat un buton de printare pentru tabul “anuar”.
126. [Student][Situatia la zi] – S-a imbunatatit descriererea care se afiseza la click pe nota/calificativ;
127. [Statistici][Elevi] – In scenariul in care utilizatorul a adaugat un filtru pe anul de studiu va putea sa il stearga la combinatia de butoane “refresh” + “back” din stanga paginii, direct din browser fara a renunta la celelalte filtre adaugate;
128. [Subscriptii][Profil de Facturare] – La crearea/editarea profilului de facturare campurile “Prefix”, “Telefon” si “Email” sunt obligatorii;
129. [Absente] – S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe acesta pagina pentru ca sectiunile “invoiri” si “absente” sa fie aliniate;
130. [Scutiri][Diriginte] – In istoric, pe scutiri va aparea data sau perioada pentru care s-a motivat absenta elevului si nu data la care s-a adaugat motivarea absentei;
131. [Stiri] – Emailul cu pasii de implementare contine intructiunile necesare pe care trebuie sa le urmeze utilizatorul;
132. [Personal scolar][Adauga personal] – Cand se adauga sau editeaza un numar de telefon in formular prefixul României este selectat implicit;
133. [Creare Cont] – Utilizatorul poate sa isi creeze contul in mod optim, utilizand butonul, “Mergi la pasii de Inregistrare”;
134. [Bibiloteca] – Din rolul de admin/manager, se pot crea categorii cu același nume în secțiuni diferite ales bibliotecii;
135. [Orar] – In cazul generarii orarului automat care prezinta conflicte, in raportul de conflincte, sistemul va afisa un text corespunzator complet detaliind conflictele gasite.
136. [Orar] – În scenariul de generarea unui orar automat care prezintă conflicte, sistemul va afișa mesajul “Ne pare rău nu am putut genera orarul” împreună cu raport de conflicte aferente;
137. [Elev/Parinte][Calendar] – A fost adaugată opțiunea pentru a descarcă Orarul de către părinți/elevi . Însă, butonul de download orar, va fi vizibil odata cu lansarea modulului condica de prezenta;
138. [Elev/Parinte][Mobile][Teme]- S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe pagina unde se vizualizeaza “temele”;
139. [Login][Register] – S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe “Autentificare” si “Creaza cont”;
140. [Mobile][Subscriptii] – S-au realizat îmbunatățiri la nivel de design pe cardurile de pe pagina de Subscripții și pe pagina Profil de facturare;
141. [Diriginte][Managementul clasei] – Pentru Catalog PDF și Topul elevilor, dirigintele are acces doar la anul școlar curent și clasa pe care acesta o gestionează
142. [Roluri și Permisiuni] – Refactor pentru a suporta toate tipurile de utilizatori
143. [Admitere] – Documentul este salvat corect, iar utilizatorul rămâne pe pagina „Documente si taxe”, în momentul în care încarcă un document;
144. [Subscripții][Abonamentul meu] – Descărcarea facturii se realizează cu succes
145. [Mobile][Avertismente] – Selector de ani școlari este afișat corect;
146. [Calendar] – Intervalul orar (ora de start și ora de șfârșit) afișat în calendar este calculat din evenimentele din săptămâna vizualizată (în cazul view-ului săptămânal) sau ziua vizualizată (în cazul view-ului zilnic);
147. [Elevi][Adaugă clase] – În selectorul de clase se afișeză toate clasele;
148. [Admitere] – Utilizatorul poate șterge cu succes atașamentul adaugăt unui document personalizat ;
149. [Personal școlar] – Când utilizatorul încearcă să șteargă un profesor (din anul școlar curent) care are clase asociate, se afișează un mesaj de eroare corect;
150. [Mobile][Selectează pachet] – S-au realizat o serie de îmbunătațiri la nivel de design pentru a facilita parcurgerea informațiilor de pe cardurile cu pachete;
151. [Notificări][Noutăți] – Articolele accesate din notificarea prin email se deschid cu succes;
152. [Generator Orar][Descarcare PDF] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat și partea care se referă la descarcarea Orarului in format PDF. Aceasta se aplica doar pentru orarul pe view specific, pe fiecare clasa in parte sau in bulk pe toate clasele din scoala. Aceasta actiune poate fi initiata de catre diriginte precum si de catre celelalte roluri cu permisiune de configurare orar.
153. [Mobile][Elev/Părinte][Evoluție] – În cadrul modului Evoluție s-au realizat următoarele îmbunătațiri:
o selectorul de materii este afișat corect;
o butonul de închidere a graficului nu se mai suprapune cu selectorul de materii;
o informațiile din info-box-uri este afișată complet.
154. [Generator Orar][Generare automata] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat și partea care se referă la generarea automata. Practic, utilizatorul parcurge un wizard din 5 pasi, al 5-lea fiind pasul in care se transmit datele (ingredientele de baza si constrangerile aferente, pe fiecare, dupa nevoia utilizatorului) catre tool-ul open source care se ocupa de generarea automata. La acest moment am finalizat 95% din intreaga functionalitate, in testare se afla pasul care se refera la descarcarea orarului pe fiecare clasa, in format PDF, plus cateva imbunatatiri la generarea automata si mici bug-uri tot la partea aceasta.
155. [Documente][Catalog PDF] – Mențiunile ce conțin mai multe caractere se încadrează corect în Catalogul PDF;
156. [Documente][Catalog PDF] – Numele elevilor ce conțin mai multe caractere se încadrează corect în Catalogul PDF;
157. [Generator Orar][Managementul conflictelor] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat și partea care se referă la conflicte care pot aparea in flow-ul de adaugare manuala a activitatilor si am implementat astfel acele validari/reguli de care trebuie sa tinem cont atunci cand se creaza un orar (De ex: “Un profesor nu poate fi in doua sali diferite in acelasi slot zi, pe aceeasi frecventa saptamanal”). Oferim astfel utilizatorului claritate asupra a ceea ce a generat un anumit conflict si totodata posibilitatea de a alege maniera in care sa rezolve acel conflict;
158. [Dashboard][Elev] – În secțiunea “Sarcini următoare”, numărul de teme afișat conține atât temele standard, cât și teme cu posibilitatea de a fi trimise peste data limita;
159. [Documente][Catalog PDF] – Se afișează cu succes mediile (din prima rubrică) pentru fiecare materie pe a doua pagină a catalogului PDF;
160. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF al claselor primare, a fost adăugat un spațiu între status și media elevului;
161. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF pentru clasele IV, sunt afișați corect elevii pe pagină;
162. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF al claselor 0, volumul și numărul paginii din registrul matricol se afișează corect.
163. [Generator Orar][Roluri și permisiuni] și [Generator Orar][Vizualizare Orar în Calendar] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat și al 5-lea pas care se referă la Roluri și permisiuni, precum și la vizualizarea Orarului în calendar, atât pentru Profesori, diriginți, secretari (și alte roluri din școala cu permisiunile aferente) căt și pentru părinți și elevi, în propria lor interfață.
164. [General] – Au fost implementate modificări pentru a optimiza codul și a îmbunătăți experiența utilizatorului, pentru următoarele flow-uri:
o Autentificare;
o Recuperare parolă;
o Dezabonare.
165. [Documente][Catalog PDF] – Absențele sunt afișate corect în catalog (inclusiv la materia Purtare);
166. [Documente][Catalog PDF] – Sunt afișați toți profesorii în tabelul “Profesori”;
167. [Elevi transferati] – Elevii transferați nu mai pot:
o trimite mesaje
o răspunde și trimite mai departe mesaje
o încărca fișiere
o încărca fotografii și crea albume
o crea grupuri
o comenta la fotografii
o distribui poze și albume
o distribui fisiere și folder
168. [Generator Orar][Creare manuală] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat si al 4-lea pas, și anume: CRUD orare, lista orare, vizualizare generala, vizualizare specifica, adaugare manuala a activitatilor. Daca pasii 1-3 se refera la pasii premergatori ce trebuie parcursi pentru a ne asigura ca avem toate “ingredientele” necesare pentru a crea/generara un orar, incepand cu pasul 4 ne referim la procesul de creare a orarului in sine, pe varianta manuala precum si la o serie de functionalitati comune pentru varianta automata de generare; la aceasta din urma se testeaza si se lucreaza in mod activ si sustinut in momentul de fata, keep up the good work team, you rock!
o De asemenea, in acest release am inclus partial si functionalitati din pasul 5 care se refera la vizualizarea orarului in Calendar: ajustare la ce exista deja + elemente noi care vor face legatura cu functionalitatea de semnare condica, la care de asemenea se lucreaza activ;
169. [General] – Au fost implementate o serie de îmbunătățiri la noul editor de text.
170. [Noutăți] – Conținutul articolelor din modulul Noutăți se afișează cu succes în momentul în care este accesat articolul;
171. [Dashboard][Director][Profesor] – A fost adăugată componenta de perioade pe dashboard, după cum urmează:
o pentru Director, în primul widget (unde se afișează numele școlii, logo-ul și butonul de setări) a fost inclusă componenta de perioade ale anului școlar;
o pentru Profesor, a fost adăugat widgetul care afișează numele școlii, logoul și perioadele anului școlar.
172. [Mesaje] – Linkurile din mesaj se pot accesa cu succes;
173. [Statistici elevi][Promovabilitate elevi]
o Filtrul – sesiunea de vară
i. a fost adăugată o coloană nouă cu elevii declarați cu – Situație neîncheiată;
ii. numele coloanei Repetenți Iunie – Iulie devine Repetenți sesiune vară;
174. Filtru – Sesiunea toamnă
i. numele coloanei Repetenți August – Septembrie devine Repetenți Sesiune toamnă;
ii. a fost adăugată o coloană nouă cu Repetenți Sesiune toamnă – în care vor fi afișați doar elevii care în urma corigențelor din sesiunea din toamnă nu au trecut și au fost declarați repetenți.
iii. a fost adăugată o coloană nouă cu Total repetenți la sfârșitul anului școlar – adunați repetenții din sesiune vară + sesiune toamnă.
175. [Documente][Catalog PDF] – Pentru clasele 0 și clasele profesionale, absențele elevilor sunt afișate corect;
176. [Transferuri][Director secretar] – Elevii pot fi transferați într-un nou an școlar;
177. [Mobile][Clase] – Pentru clasele 0, opțiunile “Încheierea medie purtare” și “Încheiere medie generală” nu se mai afișează.
178. [Documente][Foi matricole elevi] – În Foaia Matricolă clasele sunt afișate în ordinea corespunzătoare;
179. [Documente][Catalog PDF] – S-au realizat mai multe modificări în rubrica Corigenți:
o Pentru ciclurile de studiu (I -IV și V – VIII) s-a modificat textului, din:
i. o disciplină / un modul -> o disciplină;
ii. mai multe discipline / module -> două discipline.
o Pentru ciclul de studiu (IX-XII):
i. s-a modificat textului, din mai multe discipline / module -> două discipline / două module;
ii. totalul corigenților a fost șters.
o Pentru elevii corigenți la trei sau mai multe materii, nu se mai afișează numărul corigențelor:
i. în rubrica “două discipline” pentru ciclurile de studiu (I – IV și V – VIII);
ii. în rubrica “două discipline / două module” pentru ciclul de studiu (IX-XII).
180. [Statistici][Promovabilitate elevi] – La printarea statisticii Promovabilitate elevi, numele și titulatura dirigintelui se afișează corect;
181. [General] – Opțiunile selectate în dropdown persistă după refresh-ul paginii;
182. [General] – Tinymce a fost înlocuit în platformă cu Quill, în următoarele locuri:
o Admin:
i. Noutăți;
ii. Edumarket;
iii. Admitere.
o Profesor:
i. Elevi → trimite mesaj;
ii. Setări clasă → Clasă → trimite mesaj tuturor elevilor din clasa respectivă.
183. [Documente][Catalog PDF] – În catalogele PDF pentru grădinițe, numele elevilor se încadrează în coloana cu nume, indiferent de lungimea acestora;
184. [Financiar][Refactorizare si configurare TVA] – Am implementat o serie de modificari in cadrul modulului Financiar, astfel:
o a fost introdus campul cu denumire profil de facturare, pentru a putea diferentia cu usurinta atunci cand sunt mai multe profiluri de facturare definite
o am renuntat la functionalitatea de Taxe si am inlocuit-o cu functionalitatea de configurare TVA:
i. cota de TVA standard de 19% ca si valoare default
ii. posibilitate de a defini mai multe cote de TVA, in functie de nevoi
iii. cota de TVA devine proprietate a serviciului astfel ca se va putea alege cota dorita in flow-ul de creare serviciu
o am adaugat coloane noi in tabelul cu detalii factura, in cadrul paginii de creare factura, precum si in factura format PDF, pentru a putea distinge cu usurinta valoarea fara TVA, valoare TVA si totalul de plata.
185. Descriera completa a tuturor modificarilor se regaseste in Confluence, in fiecare sectiune in parte, incepand cu aceasta. Cautati dupa data (10/07/2024 pentru a le identifica pe toate
186. [Documente][Catalog PDF] – Nu sunt afișate mediile elevilor declarați cu situație neîncheiată;
187. [Documente][Catalog PDF] – Sunt afișați toți profesorii în tabelul “Profesori/cadre didactice“;
188. [Documente][Catalog PDF] – Exportul catalogului PDF pentru clase a IV-a se realizează cu succces;
189. [Documente] – Fise școlară și foaia matricolă se încadrează corect în pagină pentru printare;
190. [General] – Când se introduce rapid un input în orice search-bar din platformă, acesta este afișat corect;
191. [Documente][Catalog PDF] – Exportul cataloagelor pentru clasele a IV-a, se realizează cu succes
192. [Elev/Părinte][Evoluție] – Graficele de evoluție sunt afișate cu succes
193. [Documente] – Fise școlară și foaia matricolă se încadrează corect în pagină pentru printare
194. [Documente][Catalog PDF] – Pentru gradinițe a fost adăugat numele ducatorului pe prima pagină a catalogului
195. [Generator Orar][Intervale orare si programe] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat si al treilea pas, și anume:
o Acesta reprezinta un pas important in cadrul functionalitatii de creare/generare Orar intrucat face referire la configurarea zilelor din saptamana si a intervalelor orare in cadrul carora au loc orele de curs in scoala, tinand cont totodata de pauze si alte activitati intermediare care nu sunt considerate ore de curs si care nu trebuie sa se reflecte in orar.
o Aceasta configurare a intervalelor orare sta la baza crearii programelor de desfasurare a orelor de curs, care programe de curs sunt asociate ulterior claselor din scoala. De exemplu: Clasele din ciclul primar (0-IV) au program de dimineata 08:00 – 13:00 si clasele din ciclul gimnazial si liceal au program de dupa-amiaza 14:00 – 19:00.
196. [Statistici][Promovabilitate elevi] – Elevii transferați între clase nu mai sunt afișați în tabelul “Promovabilitate elevi“ în clasa sursă ci doar în clasa destinație;
197. [Clase][Clasamentul clasei] – Din perspectica de invatator, “Clasamentul clasei” este afișat cu succes;
198. [Chestionare] – Chestionarele se pot trimite cu succes.
199. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF sunt afișați câte 3 elevi pe pagină (Liceul de arta Gheorghe Tattarescu)
200. [Documente][Catalog PDF] – Marimea fontului materiilor rămâne același indiferent de numărul de absențe;
201. [Documente][Catalog PDF] – Numele claselor pregătitioare, de grădiniță și clasa I se afișează corect.
202. [Documente][Catalog PDF] – Absențele elevilor de la clasele 0 și cele de la clasele profesionale sunt afișsate corect;
203. [Documente][Catalog PDF] – În pagina “Date personale ale elevilor” se afișează ultimul rând cu ultimul elev;
204. [Statistici][Promovabilitate elevi] – Elevii declarați corigenți la mai multe materii sunt centralizați corect;
205. [Statistici][Promovabilitate elevi] – Elevii declarați transferați sunt centralizați corect;
206. Site-ului adservio.education are acum meniul în limba engleză și numărul de contact are prefixul Regatului Unit.
207. A fost aprobată o nouă versiune a aplicației de mobile, care include următoarele:
Modul nativ de fotografii
Actualizare meniu: nomenclatoare/clădiri și săli, conduită/avertismente, nomenclatoare/etnii
Actualizare newsfeed-ului cu avertismente
208. [Documente][Catalog PDF] – Materia “Decizia școlii- Educție interculturală” este afișată în întregime în tabelul Profesor/cadre didactice;
209. [Documente][Catalog PDF] – Pentru clasele unde au fost adaugați 2 diriginți în încadrare, este afișat și cel de-al doilea diriginte în catalogul PDF;
210. [Documente][Catalog PDF] – Media la purtare, trecută manual, este afișată în catalogul PDF atât în rubrica “Medie”. cât și în rubrica “Media anuală”;
211. [Documente][Catalog PDF] – În rubrica “La finalul anului scolar”, între status și procentaj, a fost introdus un spatiu;
212. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF, clasa se va afișa sub forma “clasa a X-a “;
213. [Documente][Foaia matricolă] – În cazul elevilor transferați între clase, mediile din foaia matricolă corespund cu cele din “Modifică medii”;
214. [Documente][Diplome]
o headerul diplomei de premiere se afișează corect;
o diploma de absolvire a învățământului gimnazial a fost actualizată;
o diplomele descărcate se pot vizualiza cu succes în Adobe Reader.
215. [Clase][Statistici clasă][Clasamentul clasei] – Tabelul din clasamentul clasei se încarcă cu succes;
216. [Elevi][Modifică medii] – Mediile adăugate manual sunt calculate corect
217. [Clase][Încadrare] – Dezasocierea elevilor de la o clasă se realizează cu succes;
218. [General] – Pagina 404 are un design nou
219. [Configurare unitate de învățământ][Ani școlari] – În configurarea anului școlar s-a implementat opțiunea de a adăuga zilele libere legale. Odată ce au fost adăugate aceste zile, vor fi afișate:
o în widget-ul de calendar de pe dashboard-ul
o în calendar, ca all day event, tuturor userilor care au acces la modulul de calendar
220. [Documente][Diplome] – “Se acordă elevului” s-a înlocuit cu “Se acordă elevului/elevei” pe diplomele de excelență, participare și premiere;
221. [Documente][Diplome] – “Ministerul Educației Naționale“ a fost înlocuit cu “Ministerul Educației“ pe diplomele de excelență, participare și premiere;
222. [Documente] – Numele directorului și al secretarului va fi afișa corect în toate documentele generate, mai întâi prenumele și apoi numele de familie;
223. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF, nu se va afișa media anuală pentru elevii la elevii cu situația neîncheiată;
224. [Documente][Catalog PDF] – Volumul și pagina se afișează corect în catalogul PDF indiferent dacă sunt introduse cu cifre romane sau arabe;
225. [Documente][Foaie matricola]- Naționalitatea română este afișată implicit atunci când naționalitatea elevului nu a fost selectată;
226. [Clase] – Media pentru perioada august – septembrie nu se va afișa la încheierea situației pentru cazurile în care elevul are notă și apoi este scutit la materia religie sau educație fizică;
227. [Generator Orar][Ajustari in Clase si Materii] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat si al doilea pas, și anume:
o In cadrul flow-ului de incadrare clase, accesibil din rolul de Director/Secretar → Clase → Incadrare, atunci cand se asociaza profesorii la materiile clasei adaugam o serie de detalii noi care vor fi ulterior folosite in cadrul flow-ului de generare Orar: Nr de ore saptamanal/profesor si Activitatea are loc in saptamanile ( Toate, Impare, Pare)
o In cadrul flow-ului de adaugare clasa se poate atribui o sala de curs fiecarei clase. Asta inseamna ca toate activitatile acelei clase vor fi tinute in acea sala, mai putin materiile cu sali dedicate, cum ar fi cele care au si laboaratoare (de ex. Fizica, Chimie, Biologie, Informatica). Sala se poate schimba, prin intermediul flow-ului de editare clasa. Atribuirea unei sali la o clasa este o actiune optionala insa este recomandat a se realiza intrucat aceasta informatie se va reflecta si in Orarul clasei respective.
o In cadrul modalului de adaugare materie am introdus un camp nou denumit “Sala dedicata”. Aceasta asociere intre materie si sala dedicata este optionala. Acoperim atat scenariul in care se asociaza o singura sala unei materii precum si scenariul in care la o materie se asociaza mai multe sali, ca de ex in cazul materiilor cu mai mult de un laborator in unitatea de invatamant.
228. [Documente][Catalog] – Catalog este aplicat pe două semestre pentru școala 5809
229. [Documente][Catalog] – Catalogul se poate exporta cu succes pentru clasa XII B de la Colegiul De Muzică „Sigismund Toduță”
230. [Clase][Încheie medii] – Indiferent, de modul de operare (un modul sau module multiple/semestre) mesajul de atenționare este afișat în cazul în care sunt materii cu situație neconfirmată.
231. [Mobil][Clase][Profesor] – Butoanele încheie media la purtare și Încheie media generală au fost șterse. Din perspectiva de profesor apare doar butonul Încheie situația.
232. [Clase][Diriginte] – Se poate încheia media generală și media la purtare din responsive browser pe mobile;
233. [Clase] – Elevii cu situația neîncheiată sunt marcați cu S.N. la încheierea mediilor de către profesor;
234. [Documente][Diplome] – Pe diplomele de premiere, participare și excelență generate clasa și anul școlar sunt afișate corect;
235. [Documente][Diplome] – Ghilimele pe diplome sunt afișate doar o singură dată;
236. [Documente][Diplome] – Cuvantul ‘Municipiul’ a fost eliminat din numele orașului;
237. [Documente][Foaie matricolă] – În foșierul excel descărcat, este afișată inițiala tatălui în numele elevului;
238. [Statistici][Promovabilitate elevi] – Pentru elevii cu media la purtare încheiată ca repetenți, nu se bifează automat și opțiunea ‘Alta’.
239. [Clase][Catalog] – Anul școlar și clasa sunt completate automat iar butonul Exportă catalog este activ pentru a putea genera Catalogul PDF de la clasa respectivă;
240. [Clase] – Pentru elevii care au mai mult de 80 absențe nemotivate nota la purtare sub 6;
241. [Clase] – Media generală este similiară și în Secertariat – Modifică medii și Diriginte – Clasamentul clasei;
242. [Mobile][Fișiere] – Informațiile fișierelor partajate este afișată corect.
243. [Documente] – Diplome elevi
o Diplomă de excelență
o Diplomă de premiere
o Diplomă de absolvire a învățământului gimnazial
o Diplomă de absolvire a liceului
o Diplomă de bacalaureat
244. [Documente][Adeverințe] – S-au actualizat adeverințele;
245. [Avertismente][Director/Secretar] – Am introdus o nouă coloană cu “Vizibil în documente”. De asemenea acest label este afișat și pe modalul cu Avertismentul.
246. [General] – TinyMCE a fost inlocuit cu Quill
247. [Generator Orar][Nomenclator][Clădiri și săli] – În cadrul modulului Generator Orare am finalizat primul pas, și anume acela de a adăuga nomenclator pentru clădiri și săli, în lista deja existentă de nomenclatoare. Astfel, se vor putea defini clădirile și sălile în cadrul acestora, pe întreaga unitate de învățământ, cu posibilitate de editare, ștergere și descărcare listă în format xls.
248. [Catalog PDF] :
o Data este afișată în formatul corect (zz/ll/aaaa), în catalogul PDF, în cazul transferurilor și a tuturor mențiunilor ce includ data în descriere.
o Volumul și numărul paginii care aparțin registrului matricol sunt bine încadrate în pagină, în tabelul de la pagina “Date personale ale elevilor”.
o Avem spațiere între clase, în cadrul paginii din catalog PDF, unde apare câmpul “Domeniul pregătirii de bază”.
249. [Avertismente][Director/Secretar] :
o În cadrul modulului Conduită am adăugat o nouă pagină în sub-meniu, denumită Avertismente, în cadrul căreia oferim vizibilitate asupra tuturor avertismentelor din școală, cu posibilitate de filtrare pe clasă și pe fiecare elev în parte.
250. [Avertismente][Diriginte] :
o Am menținut funcționalitatea deja existentă însă am împlementat o serie de îmbunătățiri, astfel:
i. la nivel de UI/UX în cadrul modalului de adăugare avertisment precum și în cadrul listei cu avertismente.
ii. adăugarea automată a avertismentului în catalogul PDF și în Fișa elevului, prin intermediul checkbox-ului adăugat pe modalul de adăugare avertisment.
• În catalogul PDF, conform cerințelor legale, se afișeaza de forma “Mustrare scrisă nr.33 – 09/05/2024”. În restul platformei menținem termenul Avertisment.
iii. în configurarea școlii -> Catalog -> am actualizat setările legate de avertismente în sensul în care am eliminat numărul maxim de avertismente și am păstrat cele legate de număr de zile în care se poate modifica, respectiv șterge un avertisment. În funcție de aceste setări afișăm detaliile respective informativ în cardul flow-ului de adăugare avertisment și condiționam de asemenea afișării butoanelor de editare și ștergere.
iv. în momentul în care se adaugă un avertisment atât elevul cât și părintele primesc notificare push și email.
• în acest sens am adăugat în preferințe -> Notificări -> Notificări avertismente. Utilizatorii vor primi notificările doar dacă acestea sunt bifate.
v. atât părintele cât și elevul poate vizualiza avertismentele pe Dashboard, afișăm cele mai recente 5 avertismente. Dacă elevul nu are avertismente atunci această secțiune nu este afișată.
251. [Mesaje] – Textul adăugat rămâne în mesaj după alegerea destinatarului din grupuri (Mai multe opțiuni);
252. [Notificări] – Au fost actualizate icon-urile din email-ul în care este prezentată activitatea școlară a unui elev, să fie în concordanță cu cele din aplicație;
253. [Foi matricole elevi] – CNP-ul este afișat corect în foaia matricolă descărcată în format Excel;
254. [Statistici] – Pentru școlile care au configurată o singură perioadă școlară (modul), în filtrul Perioadă din statistici, opțiunea Modulul 1 a fost schimbată în Modul;
255. [Statistici] – În filtru de clase din statistici se regăsesc toate clasele;
256. [Fișă școlară] – fișa școlară a fost actualizată:
o Ia fost adăugat un header care conține: Ministerul Educației, numele școlii și sigla școlii;
o un titlu: Fișă școlară;
o un footer: care conține numele directorului și numele secretarului;
o a fost adăugată opțiunea de a nu afișa mediile;
i. dacă media afișată nu este cea finală, numele coloanei din fișa școlară se va numi Medie estimativă;
257. [Dashboard directori] – Înlocuire imagine, text și hyperlink din bannerul ”Recomandă Adservio”;
258. [Preferințe] – Utilizatorii iși pot conecta cu succes contul de Cisco Webex;
259. [Setări][Ani școlari] – Configurare ani școlari:
o în noul an școlar 2023-2024, în rubrica ‘Perioade de studiu’, defaultul tipului perioadei este ‘Modul’. Ordinea în drop-down este: Modul, Semestru, Trimestru.
o în rubrica ‘Perioade de Studiu’ se preia automat ‘Data de începere’ și ‘Data de încheiere’.
260. [Documente] – Actualizări adeverințe
261. [Statistici] – La descărcarea fișierelor Excel pentru statisticile ‘Pe categorii de vârstă și gen’ și ‘Locul nașterii elevilor’, capul de tabel se afișează în limba română;
262. [Profesor][Rapoarte elevi] – Rapoarte elevi este defalcat în două etape ale evaluării făcute de profesor pentru fiecare elev din clasa;
263. [Mesaje] – În cadrul mesajului primit există o delimitare între mesajul trimis și mesajul primit;
264. [Mesaje] – Din rolul de profesor se poate trimite cu succes un mesaj către unuia dintre părinți sau ambii părinți;
265. [Clase] – La vizualizarea unei absente se afiseaza data introducerii absentei.
266. [Elevi][Transferuri] – Elevii transferați nu mai pot trimite mesaje/fișiere prin platforma Adservio.
267. [GDPR] – Profesorul nu mai are acces la datele personale ale elevului si ale parinților elevilor. Doar directorul și dirigintele au acces la datele personale ale elevului și ale părinților elevului.
268. [General] – S-au efectuat o serie de schimbări pe site-ul public:
o a fost actualizat intro bannerul de pe pagina principală
o a fost adăugată, pe pagina de Elevi și pe cea de Părinți, o secțiune în care este prezentat modulul de Admitere
o au fost actualizate iconițele si badge-urile de pe paginile Școli, Elevi și Părinți
o au fost actualizate testimonialele video
o au fost actualizate iconițele de social media din footer
o au fost actualizate linkurile din footer
o a fost adăugata certificarea EAF
o au fost adăugată o secțiune despre modulul de Facturi pe pagine de Școli private
269. [Profesor][Preferinte] – Profesorii iși pot conecta cu succes contul de Cisco Webex din preferințele contului;
270. [General] – Culoare banner-ului, care anunță probleme de funcționare a platformei, a fost schimbată în portocaliu;
271. [Admin] – Denumirea instituțiilor de învățământ adăugate se afișează corect.
272. [Documente][Catalog PDF] – În catalogul PDF, în tabelul în care se afișează profesorii/cadrele didactice, numele dirigintelui se afișează corect;
273. [Documente][Fișă școlară elevi] – Fișa școlară se poate exporta în format Excel;
274. [Diriginte][Adaugă servicii] – În modalul Asignează serviciu, selecția elevilor se realizează mult mai ușor.
275. [General] – S-a implementat o logică de standardizare a mesajelor de eroare pentru întreaga platformă
o [Nomenclatoare] – Acesta logică a fost folosită pentru a afișa corect mesajele de eroare din modulul de Nomenclatoare
276. [General][Tabele] – A fost eliminat scroll-ul orizontal din toate tabelele de pe platformă.
277. [General][Tabele] – Pe ultima pagină a unui tabel, dacă se șterg toate intrările din pagina respectivă, tabelul va afișa pagina anterioară.
278. [Documente][Foaie matricolă] – Foaia matricolă se poate downloada nu doar în format PDF ci și în format Excel pentru a putea fi editată.
279. [Financiar][Panou financiar] – Au fost implemementate optimizari în cadrul paginii, respectiv pentru tabelul cu membrii restanțieri, astfel încat datele să se încarce și să fie afișate aproape instant.
280. [Teme]
o [Profesor]
i. pe pagina “Temele clasei”, în tab-urile “Finalizate/Nefinalizate”, pe lângă dată, apare și ora când a fost creată tema;
ii. în lista de teme trimise, când profesorul accesează tema unui elev poate vedea data și ora ultimului fișier încărcat de elev.
o [Elev]
i. pe pagina “Teme”, în tab-urile “De trimis”, “Trimise”, “Întârziate”, pe lângă dată, apare și ora când a fost creată tema;
ii. pe pagina “Teme”, în tab-urile “Trimise” pe lângă dată, apare și ora când a fost trimisă tema.
281. [Notificări][Încheie medie] – Se trimite notificare nu doar când elevul este promovat, ci și în momentul în care acesta este corigent sau nepromovat;
282. [Documente][Foaie matricolă] – La generarea foii matricole a fost adăugata opțiunea “Completează și media generală de absolvire“ – dacă această opțiune nu este bifată, media generală de absolvire nu va fi afișată în foaia matricolă;
283. [Director][Transferuri][Școli] – Transferurile unui elev apar în ordine cronologică și pe rânduri diferite.
284. [Financiar][Părinte/Elev] – Am reordonat tab-urile în cadrul modulului Financiar, interfața de Părinte/Elev,în urmatoarea ordine: Facturi, Plăți, Serviciile mele, Cereri de asignare, Profiluri de facturare
285. [Financiar][Notificări] – Avem în momentul de față 4 notificări (push și email) care țin de modulul Financiar, astfel:
o Notificare când mai sunt 3 zile până la scadența facturilor neplătite – acțiune automată
o Notificare către membrii restanțieri – acțiune manuală
o Notificare când o factură este trimisă la client și ca atare capată statusul “Emisă” – acoperim aici atât scenariul în care, conform setărilor, facturile ajung automat la client cât și scenariul în care se schimbă manual statusul facturii din “De trimis” în “Emisă”. De asemenea, aceeași notificare se trimite și în cazul facturilor emise de Adservio, în cadrul funcționalității Abonamente.
o Notificare când o plată este efectuată cu succes – acoperim aici atât scenariul în care un părinte efectuează plata cu cardul cât și scenariile în care se înregistrează plata în numerar sau transfer bancar. De asemenea, aceeași notificare se trimite și în cazul plăților cu succes, către Adservio, în cadrul funcționalității Abonamente.
i. [Preferințe][Notificări] – În cadrul implementării celor de mai sus am efectuat modificări și asupra label-ului din Preferințe -> Notificări, acesta fiind redenumit din “Factură nouă” în “Facturi ți plăți”.
ii. [Preferințe][Notificări] – În cadrul implementarii celor de mai sus am efectuat modificări astfel încat să fie afișată opțiunea de notificări billing în funcție de permisiunea la modulul de billing, indiferent că este elev sau părinte. Altfel spus, se ține cont de permisiunile la billing și afișăm condițional.
286. [Notificări] – pe lângă notificările care țin de modulul Financiar, s-au mai implementat următoarele notificări (push și email) :
o [Elev/părinte/profesor][Fișiere] – userul va primi notificare în momentul când un fișier este adăugat intr-un folder existent
o [Elev/părinte/profesor][Albume] – userul va primi notificare în momentul când o imagine este adăugată intr-un album existent
o [Elev/părinte/profesor][Chestionare] – userul va primi o notificare în momentul când mai sunt 3 zile până la termenul limită de completare a chestionarului
o [Elev][Teme] – userul va primi o notificare în momentul când mai este o zi până la termenul limită de trimitere a temei
o [Elev][Teme] – userul va primi o notificare în momentul când profesorul editează o temă trimisă anterior
o [Elev/părinte][Medii] – userul va primi o notificare în momentul când se încheie o medie
o [Elev/părinte/profesor][Fișiere] – userul va primi notificare în momentul când este adăugat intr-un grup
o [Elev/părinte/profesor][Albume] – userul va primi notificare în momentul când un album a fost distruibuit cu acesta
o notificări care acum existau dar acum funcționează corect
i. [Părinte][Scutiri] – userul va primi notificare în momentul când dirigintele introduce o scutire unui elev
ii. [Elev][Teme] – userul va primi notificare în momentul când profesorul adaugă feedback la o temă
287. [Catalog PDF] – În cataloagele PDF de la clasele primare, în special cele de tip step by step, în cazul în care sunt mai multi diriginți, toți aceștia sunt apar atât pe pagina “Catalogul clasei” cât și în celelalte pagini, unde apare Învățător/Institutor pentru învățământul primar.
288. [Catalog PDF] – În cadrul paginii cu Date personale ale elevilor afișăm detaliile despre tutore legal în cadrul coloanei “Mențiuni”, ajustăm celelalte coloane astfel încât să încapă textul dorit (Tutore: nume și prenume). În cazul în care sunt mai mulți tutori legali în rubrica Mențiuni, va aparea doar primul dintre ei.
289. [Elev][Teme]
o elevii pot adăuga un text opțional atunci când trimit sau editeză o temă trimisă
o elevii au opțiunea de a edita textul și de a încărca fișiere suplimentare pentru o temăîtrimisă anterior
o va exista un marcaj de timp cu data și ora ultimei editări
o butonul de trimitere a temei va fi dezactivat cât timp se editează
o dacă profesorul elimină opțiunea care permite elevului să trimită actualizări ale temelor, atunci butonul de editare va dispărea.
290. [Părinte][Teme]
o în detaliile temei poate vedea textul opțional trimis de student
o textul este opțional, dacă studentul nu adaugă niciun text, acesta nu va fi afișat
291. [Mobile][Părinte/Elev][Conduită] – Numele profesorului care a postat conduita se afișează cu succes când este apăsată poza profesorului;
292. [Profesor][Calendar] – Pictograma stiloului se afișează în calendar după ce condica de prezență a fost semnată;
293. [Secretar][Chestionare] – Crearea chestionarelor și trimiterea acestora se poate realiza cu succces.
294. [Director][Transferuri] – Tooltip-ul din modalul “Adaugă transferuri între școli“ se afișează în totalitate.
295. [Înregistrare] – Daca emailul de înregistrare este deja folosit, se va afișa un tooltip cu următorul text “Email-ul introdus este deja folosit. Dacă aveți deja un cont, puteți unifica unul suplimentar și îl puteți conecta fără probleme la contul dvs. existent.“. Userului i se va trimite automat pe adresa de email deja folosită un mesaj cu pații pe care acesta trebuie să îi urmeze pentru a-și putea uni conturile din preferințe (folosind codul de înregistrare).
296. [Elevi][Statistici] – Următorele rapoarte se pot accesa cu succes: “Raport acordare burse de merit”, “Etniile elevilor” și “Numărul de limbi străine studiate”
297. [Personal instituții][Statistici] – Perosnalul de institutii poate accesa cu succes toate rapoartele din modulul de statistici. Informațiile despre student vor fi anonimizate in rapoartele „Topul elevilor” și „Raport acordare burse de merit”. Numele elevului și numele clasei nu vor fi afișate. În schimb, utilizatorul va vedea afișat „Anonim”.
298. [Profesor][Teme] – Câmpul “Descriere temă“ are acum o limită de 3000 de caractere;
299. [General] – Designul dialogurilor de confirmare a ștergerii au fost actualizat;
300. [Părinte][Observații] – Părinții nu mai primesc notificari când elevul primește o observație;
301. [Notificări][Activitate școlară] – Toate linkurile din notificarea “Activitate școlară” pot fi accesate cu succes.
302. [Admitere] – Candidații sunt afișați cu succes pe o lista de candidați a sesiunii.
303. [Documente][Foaie matricolă] – În antet, informațiile școlii sunt se afișate complet. De asemnea, fontul a fost mărit.
304. [Dashboard părenți/elevi] – părinții și elevii au acum un dashboard dedicat în care se vor regăsi următoarele:
o widgetul de clasă – unde se vor afișa următaorele:
i. clasa în care este activ elevul;
ii. numele liceului;
iii. structura anului școlar – se vor afișa cu culori diferite toate modulele și vacanțele din cadrul anului școlar curent.
o widgetul de sarcini – unde se vor afișa ultimele 6 teme și chestionare asignate elevului; de asemenea, se facilitează accesul la modulul de teme și chestionare
o widgetul de calendar – unde se vor afișa toate orele elevului din ziua curentă împreună cu urmatoarele labeluri:
i. acum – pentru ora care se desfășoară în momentul respectiv;
ii. absent (motivat sau nemotivat).
o widgetul Edumarket – unde vor fi afișate cele mai recente 4 aplicații;
o widgetul de noutăți;
o widgetul de upgrade to premium – doar pentru pachetele de subscripție unde adminul Adservio a setat acest lucru;
o Pe varianta mobile widget-urile vor avea altă ordine, widgetul de noutăți fiind ultimul datorită numărului mare articole.
305. [Catalog PDF][Mențiuni] – Acum materiile la care un elev a fost corigent apar în rubrica Mențiuni;
306. [Elevi] – Se pot adăuga cu succes de naționalitate moldovenească cu CNP temporar de ședere;
307. [Personal Școlar] – S-au realizat actualizări de design pentru modalul de “Adaugă/Editeză personal școlar”;
308. [Personal Școlar] – Valoare câmpului ‘Sex’ se completează corect în funcție de CNP-ul inserat;
309. [Profesor][Istorie] – Data și ora acțiunii de ștergere a absențelor se afișează corect;
310. [Documete][Foaie matricolă] – Etnia nu se mai regăsește în foaia matricolă.
311. [Instituții] – Numărul de elevi/note se afișează corect pe widget-urile școlilor;
312. [Instituții] – Opțiunea de a vizualiza statisticile direct de pe widget-urile școlilor a fost eliminată;
313. [Configurare școală] – ‘Rapoarte elevi’ nu mai apare in meniu atunci când permisiunea nu este activă;
314. [Personal institutii][Statistici] – Personalul de instituții poate accesa cu succes pagina de Statistici;
315. [Financiar][Facturi] – Oferim școlilor/grădinițelor posibilitatea de a acorda reduceri de preț (discount-uri) pe facturile emise.
316. [Financiar][Chitanță] – Pentru plățile înregistrate anterior implementării funcționalității de eliberare Chitanță, am îmbunătățit modalul cu detaliile plății, acum afișăm că nu există chitanță.
317. [Financiar][Facturi] – Acum facturile editate sunt afișate în tabel.
318. [Catalog PDF][Afișare condiționată] – Am implementat afișarea condiționată, în funcție de Tip clasă, astfel încât pentru Profesional afișăm în catalogul PDF, pe prima pagina, următorul text: ÎNVĂȚĂMÂNT PROFESIONAL/STAGIU DE PRACTICĂ.
319. [Catalog PDF] – Am implementat numerotarea elevilor în catalog, astfel încât vor aparea în ordine alfabetică, cu număr în fața numelui, de forma: 1. ALEXA SERGIU.
320. [General] – Pentru userii autentificați, se va afișa un mesaj în partea de sus a paginii în care vom anunța când există probleme de functionare a platformei;
321. [Fotografii] – Se pot distribui cu succes fotografii cu mai multe persoane din grupuri diferite;
322. [Mesaje] – Se pot descărca cu succes documentele care sunt trimise prin modulul Mesaje și au în titlu diacritice.
323. [Financiar][Editare serviciu] – Acum ziua emiterii facturii este afișată în modalul de editare serviciu -> secțiunea legată de profilul de facturare.
324. [Financiar][User- Facturi- More actions] – Acum butonul More în tab-ul Facturi funcționeaza as expected.
325. [Financiar][Format afișare dată] – A fost corectat formatul de dată, atât în interfața organizației cât și cea a utilizatorului, să fie afișată la fel peste tot, de forma zz.ll.aaaa.
326. [Catalog PDF][Afișare condiționată] – Am implementat afișarea condiționată, în funcție de ciclul de studii, astfel afișăm în catalogul PDF, în secțiunea din partea de jos a fiecărui elev:
o Media, Media la examenul de corigență și Media anuală -> în cazul elevilor din ciclul gimnazial (V-VIII) și liceal (IX- XII).
o Calificativ, Calificativ la examenul de corigență si Calificativ anual -> în cazul elevilor din ciclul primar (I-IV).
327. [Fotografii] – La adăugarea unui fișier video intr-un album se generează cu succes un preview.
328. [Documente][Fișă școlară elevi][Foaie matricolă] – La printarea fișei școlare sau a foii matricole a elevului, în partea de sus, nu mai apare numele și poza contului de pe care se generează documentul;
329. [Mesaje] – Se pot adăuga grupuri la crearea unui mesaj nou fără a întâmpina erori;
330. [Financiar][Tabele] – Ordonare rezultate în tabelele Facturi și Plăți astfel încât să avem cele mai recente on top, ținând cont de Dată. În tab-ul Servicii vizualizăm serviciile în ordine alfabetică de la A la Z și în tab-ul Servicii asignate vizualizăm serviciile asignate după data de început descendent. Aceste reguli sunt aplicate atât pe interfața de organizație cât și pe cea de părinte/elev.
331. [Financiar][Factură PDF] – Oferim școlilor/gradinițelor posibilitatea de a-și personaliza facturile/înștiințările de plată emise cu logo-ul unității sau alt element vizual distinctiv pe care și-l doresc a fi afișat.
332. [Mesaje][Inserare/editare link] – Link-urile inserate cu opțiunea de a se deschide într-o fereastră nouă funcționează acum corect.
333. [Personal școlar] – modulul Cadre didactice se numește acum Personal școlar și are un nou look.
o în submeniul Cadre didactice se află acum Listă personal, Coduri înregistrare și Rezumat activități
o Listă cadre se numește acum Listă personal
o opțiunile de Import și Export se află acum sub butonul Mai multe opțiuni
o opțiunea de Căutarea detaliată se numește acum Filtre
o în Adaugă personal, directorul poate acum trimite Cod de înregistrare
i. nu se poate trimite codul de înregistrare, fără să fie completat câmpul de Email
o în modalul cu mai multe informații despre o anumită persoană din lista de personal, se află acum și Nume utilizator
334. [Personal școlar][Rezumat activități] – Pagina se încarcă cu succes și navigarea pe celelalte pagini se realizează fără întâmpinare unei erori.
335. [Profesor][Preferințe] – Opțiunea profesorului de a alege dacă dorește sau nu ca directorul să-i poată vizualiza activitatea, a fost eliminată. Directorul poate acum vizualiza activitatea tuturor pofesorilor.
336. [General][Header] – Headerul aplicației are acum un nou look
o [Admin/Institutii] – A fost adăugat suport pentru căutarea școlilor
337. [Financiar][Înregistrare plată] – Am implementat posibilitatea de a crea Chitanță la plata în numerar, pentru o factură sau mai multe odată. Aceasta se generează în format PDF pentru a fi printată și înmânată imediat plătitorului.
338. [Financiar][Înregistrare plată facturi multiple] – Acum nu mai apare mesaj de eroare atunci când se înregistrează plata pentru facturi multiple;
339. [Elevi] – La adăugarea unui elev, câmpul de Județ devine opțional, în cazul în care țara selectată este alta în afară de România;
340. [Elevi] – La adăugarea unui elev:
o în câmpul de Țară există și opțiunile Republica Arabă Siriană și Slovacia;
o în câmpul de Naționalitate putem găsi acum și opțiunile siriană și slovacă.
o în câmpul de Limbă maternă putem găsi acum și opțiunile arabă și slovacă.
341. [Părinți][Preferințe] – Părinții care au fost adăugați la import de către secretar nu-și vor putea modifica numele din Preferințe;
342. [Documente][Diplome] – A fost adăugat cuvântul “clasa” în cadrul diplomei;
343. [Clasele mele][Scutire] – La adăugarea unei învoiri sau a unei adeverințe medicale se vor lua în calcul doar zilele lucrătoare.
344. [Abonamente] – Optimizarea procesului de determinare a subscripției fiecărui utilizator, acest lucru ducând la reducerea timpilor de răspuns a platformei, în momentele de încărcare maximă;
345. [Clase] – Se pot vedea elevii din clasele din anii anteriori cu succes;
346. [Clase] – Toate modalele din modulul Clase funcționează cu succes pe Safari;
347. [Statistici] – Elevii sunt afișați corect în raportul numit “Raport acordare burse merit”;
348. [Părinte][Înregistrare] – La înregistrare, părinții care au fost adăugați la import de către secretar, vor avea precompletate câmpurile Nume părinte și Prenume părinte (aceste câmpuri nu vor mai putea fi editate). În caz contrat, la înregistrare, părinții vor trebui să completeze aceste 2 câmpuri;
349. [Student][Teme] – Elevii își pot vizualiza temele cu succes;
350. [Director/Secretar][Nomenclatoare] – Numărul maxim de caractere la adăugarea unei materii noi în modulul Nomenclatoare este de 150.
351. [General] – Adminul poate configura limba implicită pe scoala;
352. [Statistici][Elevi] – Designul paginii de “Promovabilitate elevi“ a fost actualizat.
o au fost adăugate 2 coloane noi: “Număr de elevi retrași” și “Număr de elevi cu abandon școlar”;
353. [Statistici][Rapoarte]
o atunci când sunt selectate numerele din tabel, se va efectua o redirecționare către elevii corespunzători.
354. [Nomenclatoare][Naționalitate] – În modulul “Nomenclatoare” s-a implementat o noua funcționalitate numită “Naționalități”. Din pagina de “Naționalități” se poate:
o adăuga o naționalitate nouă
o selecta nationalitate implicita
o traduce naționalitatea adăugată, în 4 limbi (engleză, franceză, maghiară, olandeză) din modalul “Traduceri“ – traduceri care vor fi afișate în funcție de limba selectată din “Preferințe”
355. [Nomenclatoare][Etnii] – În modulul “Nomenclatoare” s-a implementat o noua funcționalitate numită “Etnii”. Din pagina de “Etnii” se poate:
o adăuga o etnie nouă
o selecta etnie implicita
o traduce etnie adăugată, în 4 limbi (engleză, franceză, maghiară, olandeză) din modalul “Traduceri“ – traduceri care vor fi afișate în funcție de limba selectată din “Preferințe”
356. [Director/secretar][Documente] – Designul modului de documente a fost actualizat;
357. [Preferinte][Setari plusuri si minusuri] – Designul a fost actualizat;
358. [Rapoarte elevi] – Adăugarea observațiilor prin copy-paste se poate realiza cu succes.
359. [Mobile][Observații][Conduită] – Paginile de Observații și Conduită se pot accesa cu succes;
360. [Financiar][Profiluri de facturare] – Designul butoanelor și fonturile au fost actualizate;
361. [General][Tabele] – Tabelele din platformă vor avea implicit 25 de rânduri;
362. [Elevi][Import elevi] – Importul de elevi funcționează fără erori.
363. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport “Topul elevilor” – se poate genera clasamentul elevilor din școală, în funcție de medii și numărul de absențe. Acest raport cuprinde două rapoarte vechi – top studenți și distribuția mediilor, rapoarte care au fost concatenate intr-unul singur;
364. [Director/Profesor][Dashboard] – Designul butonului Vezi calendarul a fost reparat;
365. [Secretar][Nomenclatoare] – Designul modulului de Nomenclatoare a fost actualizat. În plus, se pot descărca în format excel materiile și specializările;
366. [Statistici] – În numele raportului descărcat se va afișa și data la care a fost descărcat raportul;
367. [Elevi] – Codurile de înregistrare se afișează corect.
368. [Financiar] – Oferim posibilitatea de a face distincție între organizația de tip Companie vs organizația de tip ONG, pentru a putea afișa pe documentul de plată care ajunge la client, fie Factură, fie Înștiințare de plată.
369. [Director][Dashboard][Statistici generale] – Perioada graficului este afișată sub titlul widgetului.
370. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Situație rezidențială elev” – se pot descărca rapoarte cu numărul de elevi care locuiesc cu familia, singuri sau cu un tutore legal;
371. [Financiar] – Userul nu mai poate salva cereri multiple pentru același serviciu, atât timp cât există deja o solicitare transmisă care așteaptă aprobare sau respingere;
372. [Admin][Setări] – Sigla școlii se poate adăuga cu succes;
373. [Mobile][Profesor][Lecție video] – Tutorialul video poate fi accesat cu succes;
374. [Elev/Părinte][Conduită] – Conduita poate fi accesată cu succes atât de către elev cât și de părinte;
375. [Clase][Situație școlară] – În situație școlară, după transfer, în clasa destinație, elevul va începe cu 0 absențe. În clasa sursă, de unde a fost transferat elevul, numărul de absențe nu se va schimba.
376. [Clase][Editeaza clasă] – Specializările noi adăugate apar în listă la editare clasei. De asemenea, când tipul clasei este seral, specializarea se va numi calificare profesională.
377. [Director/Secretar][Dashboard] – Îmbunătățiri widget statistici
378. [Director/Secretar][Dashboard] – Anul școlar apare pe pagina principală.
379. [Financiar] – Toate empty state-urile, atât pe partea organizației cât și în interfața de părinte/elev sunt acum conform așteptărilor;
380. [Mobile][Financiar] – A fost adăugat butonul de sortare pe Panoul financiar -> Tabelul cu membrii restanțieri;
381. [Financiar] – În flow-ul de creare al profilului de facturare, dacă organizația nu are un furnizor de plăți online activ atunci nu se mai face requestul către billing/payments/provider;
382. [Financiar] – Panou financiar al școlii este acum LIVE.
383. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Tipul de limbi străine studiate” – se pot descărca rapoarte după tipul de limbi străine studiate de către elevi;
384. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Mediul de proveniență”- se pot descărca statistici cu informațiile demografice și mediul de proveniență al elevilor: urban sau rural;
385. [Statistici] – S-au creat 2 dashboarduri noi în statistici “Note și medii“ și “Absențe“;
386. [Portofoliu][Activitățile mele] – Profesorul își poate accesa cu succes activitățile din anii anterior;
387. [Conduită] – Filtrarea funcționează corect – se poate filtra conduita doar pentru o anumită clasă sau pentru un anumit profesor;
388. [Mesaje] – Opțiunea de a vedea dacă mesajul trimis a fost citit sau nu funcționează corect;
389. [Documente][Catalog PDF] – Toate suprascrierile adăugate unui elev apar cu succes în catalog PDF, în rubrica Mențiuni. Mențiunile sunt afișate în ordinea introducerii lor;
390. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Numărul de limbi străine studiate” – generează rapoarte după numărul de limbi străine studiate de către elevi;
391. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Naționalitățile elevilor” – acest raport generează statistici cu elevii din școală, în funcție de naționalitate;
392. [Setări] Școlile își pot adăuga sigla cu succes;
393. [Financiar] [Funcționalitate nouă]:
o [Plăți online][Integrare cu Netopia] În prezent avem doi furnizori de plăți online, Stripe și Netopia
394. [Financiar]
o [Solicitări de servicii] – Textul afișat la costul recurent este acum conform așteptărilor
o [Editare factură] – Seria și numărul facturii nu sunt editabile în flow-ul de editare factură.
o [Profil de facturare] Îmbunătățiri la secțiunea legată de seria și numărul facturilor în sensul în care să se poată vizualiza, sub serie:
i. “-” dacă nu există încă nici o factură
ii. numărul primei facturi
iii. interval care să conțină numărul primei facturi și ultimul număr emis, pentru scenariul când sunt emise mai multe facturi
o [Plata cu cardul] Părintele/elevul are butonul de plată activ dacă școala/grădinița are un furnizor de plăți activ (fie Netopia, fie Stripe), doar pe facturile neplătite.
o [Resetare filtru] Acum se resetează toate filtrele atunci când se dorește o nouă căutare
o [Creare profil de billing][Interfață elev/părinte] Atunci când se crează un nou profil de facturare, din flow-ul de schimbare profil de facturare, acesta din urma nou creat se salvează cu succes în baza de date iar acest lucru este vizibil către utilizator în același modal de unde a inițiat acțiunea de schimbare profil.
395. [Documente] – Dashboard-ul de documente are un nou design;
396. [Statistici] – S-a creat un dashboard pentru rapoarte numit “Statistici elevi“;
397. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Locul nașterii elevilor“ – acest raport generează statistici cu elevii din școală, în funcție de locul nașterii;
398. [Statistici][Elevi] – A fost implementat un nou tip de raport – “Pe categorii de vârstă și gen” – acest raport generează statistici cu elevii din școală, pe categorii de vârstă și gen;
399. [Mobile][Clase][Scutiri] – Adăugarea scutirii și a fișierului adiacent se realizează cu succes;
400. [Mobile][Transferuri] – Transferurile se pot realiza cu succes;
401. [Mobile][Elevi][Modifica medii] – Informațiile nu se mai suprapun și pot fi citite clar;
402. [Mobile][Statistici][Raport acordare burse de merit] – Printarea raportului de acordare a burselor de merit se poate printa cu succes;
403. [Director][Elevi] – Lista elevilor este afișată corect fără duplicate;
404. [Catalog] – Calificare profesională se afișează corect în catalogul pdf;
405. [Clase][Blocheaza situatie] – Blocarea cataloagelor se va face din modulul Clase – Mai multe opțiuni – Blochează situație
o se va bloca permisiunea de adăugare note/absențe din Dirigenție – Catalog
o se va bloca permisiunea de adăugare note din Profesor – Clase – Notează ( butonul “Notează” devine disabled. La mouse over apare tooltip cu textul “Nu puteți nota deorece această funcționalitate este blocată de secratariat“
o se va bloca permisiunea de adăugare absențe de Profesor – Clase – Pune Absență ( butonul de absent devine disabled cu text in tooltip la mouse over)
o se va bloca posibilitatea de a introduce note în opțiunea Profesor – “Notează clasă”
o se va bloca posibilitatea de introduce absențe în opțiunea Profesor – “Absent clasă”
o se va bloca posibilitatea de a încheia situația la Profesor “Încheie situație“ câmpurile vor fi disabled
o se va bloca posibilitatea de a adaugă/edita scutiri.
o se va bloca posibilitatea de a motiva sau șterge absențe
o se va bloca posibiliatatea de a șterge note
406. [Chestionare] – S-au reparat multe erori legate de crearea de sondaj sau chestionar
407. [Mobile][Documente] – S-au creat empty state-uri pentru catalog pdf, adeverințe și diplome
408. [Notificări] – Notificările funcționează corect pentru parinții care au unificate mai multe conturi de elev.
409. [Mobile][Clase][Raport de activitate] – S-au reparat erori astfel încât comportamentul de pe mobile să fie asemănător cu cel de pe web.
410. [Financiar] – Au fost reparate o serie de bug-uri, astfel comportamentul actual este după cum urmează:
411. [Editare serviciu] – Atunci când se modifică descrierea unui serviciu și/sau codul intern atunci utilizatorul primește confirmarea modificării cu succes și totodată poate vizualiza informațiie actualizate
412. [Selector dată la asignare serviciu] – La selectarea datei de început sau a datei de sfârșit nu se mai trunchiază selectorul de dată, atunci când este la 100% zoom.
413. [Asignare serviciu] – Moneda afișată este acum în concordanță cu moneda în care a fost creat serviciul.
414. [Editare profil de facturare] – Nu mai există discrepanțe între flow-ul de creare și cel de editare profil de facturare în ceea ce privește denumirea unui câmp în secțiunea de configurare factură, respectiv “Serie”.
415. [Creare factură] – În ecranul de creare factură afișăm și data finală a unui serviciu asignat.
416. [Taxe] – La editarea unei taxe în suma fixă afișăm moneda taxei și această nu este editabilă. La taxa procentuală nu avem afișată moneda. De asemenea, nu permitem în flow-ul de editare taxă schimbarea de la un tip la celălalt.
417. [Statistici][Elevi] – Raport acordare burse de merit
418. [Documente][Catalog] – În rubrica Mențiuni, la adăugarea a două suprascrieri unui elev, ambele vor aparea în catalogul PDF. Mențiunile vor fi afișate în ordinea introducerii.
419. [Elevi][Coduri înregistrare] – În Lista elevilor și părinților fără cont sunt afișați doar elevii sau parinții care nu au cont. În lista Lista elevilor și părinților fără cont dintr-o anumită clasă sunt afișați doar elevii sau parinții care nu au cont și elevii care au cont dar părinții lor nu au cont (elevii aceștia vor avea o bifă verde).
420. [Documente] – Au fost actualizate iconițele pentru Adeverințe elevi și Diplome elevi;
421. [Clase][Conduită] – La adăugarea unei abateri, la selectarea motivului abaterii, se poate selecta opțiunea ‘Motiv nou’, în cazul în care profesorul dorește să adauge un alt motiv;
422. [Elevi][Situație școalară] – Numărul de absențe se afișează corect în secțiunea Total absențe;
423. [Mobile][Biblioteca][Director] – Navigația și taburile sunt afișate corect;
424. [Mobile][Clase] – Numărul de scutiri și de avertismente este afișat corect în aplicația de mobil atât pentru dirigintele principal cât și pentru cel secundar;
425. [Mobile][Clase] – Uniformizarea comportamentului în dashboardul de clase între aplicația de web și cea de mobile.
426. [Clase][Scutiri] – Adeverințele medicale și învoirile se pot adăuga cu succes.
427. [Mesaje] – Atașamentele din mesaje se pot deschide și descărca cu succes.
428. [Admin] – Detaliile unui utilizator (elev/părinte/profesor) se pot vizualiza cu succes.
429. [Fotografii] – Imaginile în format PDF/JPEG se pot deschide și previzualiza cu succes.
430. [Financiar] – Odată cu implementarea flow-ului de creare factură manuală, au fost efectuate modificările necesare astfel încât în tab-ul de Facturi să afișăm facturile emise, neavând legătură cu asignarea de servicii.