20150507_102458
Ieri, 06 mai 2015 ora 14:00 s-a dat startul competiţiei din cadrul proiectului „Construim oraşul în curtea şcolii” demarat la Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi. Activitatea a avut loc în sala de festivităţi a liceului la care au luat parte clasele a IX-a, a X-a şi a XI-a într-o compeţie de antreprenoriat la care participă cinsprezece firme printre care: Adservio, Panifcom, Palas, Avon, Toyota, Samdam, TeleM, Armata Salvării, Masterprint, Dedal Tour etc.
Competiţia la care ia parte mediul de afaceri ieşean se va finaliza miercuri, 27 mai 2015, ora 12:30 printr-o prezentarea de standuri a claselor înscrise în proiect.
Evenimentul a punctat importanţa formării şi educării tinerilor în spiritul antreprenorial prin care aceştia, şi-au luat ca repere modele de firme din comunitatea locală ieşeană. Punctele cheie ale evenimentului au fost suprinse prin acordarea certificatului de tutore firmelor participante şi prin schimbarea denumirii clasei cu numele părintelui. Astfel, placheta din faţa clasei a X-a C este schimbată cu denumirea „Clasa Adservio”.
Timp de trei săptămâni clasele înscrise în concurs vor face obiectul unei activităţi antreprenoriale prin care aceştia vor pune în practică cunoştinţele dobândite în urma întâlnirilor avute cu reprezentanţii tutorelui. Fiecare clasă care are un tutore în persoana unei firme va realiza un filmuleţ de prezentarea a acesteia şi implicit de prezentarea a clasei.
Clasa Adservio este o clasa cu elevi creativi şi cu personalitaţi puternice. Fiecare elev are o identitate puternică şi plină de iniţiativă. Filmuleţul de prezentare al clasei a demonstrat că un obiectiv poate fi atins prin munca în echipă şi prin ambiţie.
Clasa Adservio se axează pe profilul societăţii Adservio deoarece, cretivitatea, comunicarea deschisă şi interesul pentru dezvoltarea educaţiei conduc către o colaborare fructuoasă în cadrul proiectului.
Aşteptăm să îi revedem cu drag, de această dată la sediul firmei marti, 12 mai 2015.

Author

Paula este pasionată de educație și comunicare.

Write A Comment