Noutăți:

[Documente] – În conturile de director / secretar, modulul ”Documente” are un design nou;

[Financiar] – A fost adăugat butonul de sortare pe Panoul financiar -> Tabelul cu membrii restanțieri, în varianta de mobil;

[Financiar] – Am implementat Panoul financiar al școlii;

[Statistici] – Am creat un dashboard pentru rapoarte numit “Statistici elevi” și am adus o serie de îmbunătățiri la modulul Statistici:

  • Am implementat un nou tip de raport – “Locul nașterii elevilor“ – acest raport generează statistici cu elevii din școală, în funcție de locul nașterii;
  • Am implementat un nou tip de raport – “Pe categorii de vârstă și gen” – acest raport generează statistici cu elevii din școală, pe categorii de vârstă și gen;
  • Am implementat un nou tip de raport – “Numărul de limbi străine studiate” – generează rapoarte după numărul de limbi străine studiate de către elevi;
  • Am implementat un nou tip de raport – “Naționalitățile elevilor” – acest raport generează statistici cu elevii din școală, în funcție de naționalitate;
  • Am implementat un nou tip de raport – “Tipul de limbi străine studiate” – se pot descărca rapoarte după tipul de limbi străine studiate de către elevi;
  • Amt implementat un nou tip de raport – “Mediul de proveniență”- se pot descărca statistici cu informațiile demografice și mediul de proveniență al elevilor: urban sau rural;
  • S-au creat 2 dashboarduri noi în statistici “Note și medii“ și “Absențe“;

 

🐞 Erori rezolvate:

  • [Setări] – Școlile își pot adăuga sigla cu succes;
  • [Portofoliu][Activitățile mele] – Profesorul își poate accesa cu succes activitățile din anii anterior;
  • [Conduită] – Filtrarea funcționează corect – se poate filtra conduita doar pentru o anumită clasă sau pentru un anumit profesor;
  • [Mesaje] – Opțiunea de a vedea dacă mesajul trimis a fost citit sau nu funcționează corect;
  • [Clase][Scutiri] – Adăugarea scutirii și a fișierului adiacent se realizează cu succes de pe mobil;
  • [Transferuri] – Transferurile se pot realiza cu succes;
  • [Statistici][Raport acordare burse de merit] – Printarea raportului de acordare a burselor de merit se poate printa cu succes;
  • [Clase][Blochează situație] – Blocarea cataloagelor se va face din modulul Clase – Mai multe opțiuni – Blochează situație:
  • se va bloca permisiunea de adăugare note/absențe din Dirigenție – Catalog
    • se va bloca permisiunea de adăugare note din Profesor – Clase – Notează. Butonul “Notează” devine dezactivat. La mouse va apărea tooltip cu textul “Nu puteți nota deorece această funcționalitate este blocată de secratariat“
    • se va bloca permisiunea de adăugare absențe de Profesor – Clase – Pune Absență (butonul de absent devine dezactivat, cu text in tooltip la mouse over)
    • se va bloca posibilitatea de a introduce note în opțiunea Profesor – “Notează clasă”
    • se va bloca posibilitatea de introduce absențe în opțiunea Profesor – “Absent clasă”
    • se va bloca posibilitatea de a încheia situația la Profesor “Încheie situație“ câmpurile vor fi dezactivate
    • se va bloca posibilitatea de a adaugă/edita scutiri.
    • se va bloca posibilitatea de a motiva sau șterge absențe
    • se va bloca posibilitatea de a șterge note
  • [Director][Elevi] – Lista elevilor este afișată corect, fără duplicate;
  • [Chestionare] – S-au reparat multe erori legate de crearea de sondaj sau chestionar;
  • [Notificări] – Notificările funcționează corect pentru părinții care au unificate mai multe conturi de elev;
  • [Documente][Catalog PDF] – Toate suprascrierile adăugate unui elev apar cu succes în catalog PDF, în rubrica Mențiuni. Mențiunile sunt afișate în ordinea introducerii lor;

 

💰 Au fost reparate o serie de erori care apăreau în modulul Financiar:

[Financiar] – Au fost reparate o serie de bug-uri, astfel comportamentul actual este după cum urmează:

  • [Solicitări de servicii] – Textul afișat la costul recurent este acum conform așteptărilor
  • [Editare factură] – Seria și numărul facturii nu sunt editabile în flow-ul de editare factură
  • [Profil de facturare] – Îmbunătățiri la secțiunea legată de seria și numărul facturilor în sensul în care să se poată vizualiza, sub serie:
  • “-” dacă nu există încă nici o factură
  • numărul primei facturi
  • interval care să conțină numărul primei facturi și ultimul număr emis, pentru scenariul când sunt emise mai multe facturi
  • [Plata cu cardul] Părintele/elevul are butonul de plată activ dacă școala/grădinița are un furnizor de plăți activ (fie Netopia, fie Stripe), doar pe facturile neplătite.
  • [Resetare filtru] Acum se resetează toate filtrele atunci când se dorește o nouă căutare
  • [Creare profil de billing][Interfață elev/parinte] Atunci când se crează un nou profil de facturare, din flow-ul de schimbare profil de facturare, acesta din urma nou creat se salvează cu succes în baza de date, iar acest lucru este vizibil către utilizator în același modal de unde a inițiat acțiunea de schimbare profil.

 

Author

Write A Comment