Digitalizarea înseamnă, pentru profesorii și managerii școlilor, deschiderea de a învăța, de a accepta lucrurile noi și de a integra tehnologia în educație. Iar asta le poate aduce tuturor beneficii reale. 

În cei 15 ani de activitate, am ascultat, înțeles și implementat sugestiile școlilor care ne sunt parteneri, iar rezultatele obținute ne recomandă.

Iată cum am reușit să oferim cea mai performantă, avansată și sigură soluție de management școlar de pe piața din România. 

Ce facem diferit?

 

1. Investim timp și resurse în dezvoltarea unei platforme sigure pentru toți utilizatorii care o folosesc

Adservio și-a asumat misiunea de a promova tranziția rapidă către digitalizare prin implementări rapide și garanții de ultrasecuritate a datelor. În acest sens, platforma este auditată și acreditată de KPMG, unul din liderii mondiali în securitate cibernetică.

 

Adservio îndeplinește în totalitate și, în unele cazuri, depășește standardele tehnice și de securitate a platformelor de gestiune a activităților școlare, stabilite prin ordinului ME 3.896 din 28 martie 2023. Printre aspectele menționate în Ordinul de Ministru, menționăm câteva exemple de încadrare în standarde:

  • Aplicația Adservio permite notarea elevilor, încheierea mediilor și configurarea perioadelor de învățare (trimestre, semestre sau module) cu păstrarea în istoric a structurilor din anii școlari precedenți, conform prevederilor legale în vigoare;
  • Aplicația permite tipărirea documentelor oficiale de bază precum: foi matricole elevi, catalog, condica de prezență, dar fără a se limita la acestea, conform prevederilor legale în vigoare;
  • Adservio este accesibilă printr-o aplicație mobilă nativă, prin care profesorii pot pune note, absențe sau observații de pe telefon.

 

2. Înțelegem importanța intervenției rapide în cazuri de erori și intervenim foarte rapid pentru soluționarea oricărei provocări tehnice

Oferirea unui catalog electronic complet, accesibil în orice moment reprezintă un aspect care ne preocupă foarte mult, de aceea luăm feedback constant de la profesorii care ne folosesc platforma. De aceea, avem cele mai mari echipe de dezvoltare software și pentru relații cu clienții noștri.

Echipa noastră de dezvoltare are ca misiune constantă obținerea celei mai facile experiențe de utilizare a platformei online și mobile. 

În cazurile rare în care școlile partenere întâmpină o eroare în utilizarea platformei, colegele noastre care se ocupă exclusiv de relația cu clienții intră în contact rapid cu școlile și oferă o soluție în cel mai scurt timp.

 

3. Ne implicăm total în trainingurile de la început de colaborare și ne asigurăm că fiecare utilizator a primit toate informațiile necesare pentru utilizarea catalogului electronic

Echipa noastră de Relații Clienți vă oferă gratuit training pentru toți directorii, profesorii și colegii din Secretariatul școlilor care vor folosi catalogul. Din experiența celor peste 1.150 de implementări la școlile din România, atât din mediul urban, cât și rural, vă putem confirma că toți profesorii vor învăța să noteze digital într-o singură zi, indiferent de gradul lor de familiarizare cu digitalizarea. Aceeași atenție o dăm și celorlalți utilizatori, părinți și elevi, pentru care oferim manual de utilizare și chat automatizat pentru lămurirea oricăror neclarități.

În plus, ne mândrim cu feedback-ul pentru cel mai implicat departament de Relații Clienți de pe piața de soluții digitale pentru educație, care menține o legătură directă cu reprezentanții tuturor școlilor care ne sunt parteneri. 

4. Suntem constant conectați la cerințele Ministerului Educației și implementăm în cel mai scurt timp modificările ce survin în lege

Cu orice nouă modificare reglementată de Ministerul Educației, catalogul electronic Adservio s-a actualizat în cel mai scurt timp în conformitate cu noile cerințe. Profesorii, directorii și secretarii sunt informați apoi de modificarea din platformă, iar colegii noștri actualizează noua funcționalitate în Manualul Adservio. Acolo primesc toate informațiile necesare și pașii de accesare a noii funcționalități.

De exemplu, Adservio a răspuns prompt noilor schimbări sunt înlocuirea semestrelor cu module, eliminarea tezelor, calculul final al mediei cu 3 zecimale. În plus, platforma este perfect adaptată pentru utilizarea catalogului electronic în şcolile din programul-pilot lansat de Ministerul Educației la inițiativa Adservio. Potrivit proiectului, situația școlară, care include note, absențe și rezultate la evaluări, se consemnează exclusiv în catalogul electronic.

Cu Adservio, descărcarea și tipărirea catalogului electronic la sfârșit de an școlar se face simplu, în deplină conformitate cu exigențele Ministerului Educației, fără erori de tipărire și de exportare.

Astfel, erorile de calcul și provocările la încheierea modulelor și anilor școlari sunt eliminate, profesorii bazându-se pe eficacitatea platformei.

 

5. Tot ce dezvoltăm în platforma Adservio are o perspectivă pe termen mediu și lung

Catalogul electronic este inima tehnologiei dezvoltate de Adservio. Profesorii marchează simplu, cu un singur click, note, absențe, comportamentul elevilor. Copiii și părinții lor primesc instant notificări pe telefon cu toate aceste informații, plus grafice de evoluție pe toate materiile studiate.

Școlile care își doresc mai mult pentru elevii, părinții, profesorii și echipele de secretariat pot accesa întreaga soluție Adservio, care aduce numeroase beneficii prin modulele pe care le-a dezvoltat (împreună cu utilizatorii, bazându-ne pe feedback-ului acestora).

Printre acestea, enumerăm:

  • Rapoarte și statistici solicitate de ISJ-uri și Minister
  • Graficul evoluției elevilor
  • Semnare condică și raport
  • Portofoliu profesori

Solicită demo 

Dacă reprezinți o grădiniță sau o școală, te invităm să vezi cum funcționează platforma Adservio. Contactează-ne la numărul de telefon 0729 737 698 sau completează formularul de contact de aici!

Author

Write A Comment